מבזקים +
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הולך רגל נפגע מאוטובוס בירושלים ונחבל בראשו

הולך רגל נפגע מאוטובוס ברחוב ירמיהו בירושלים. חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי והוא פונה לבי"ח הדסה עין כרם במצב בינוני עם חבלת ראש. "הולך הרגל נחבל בראשו כתוצאה מפגיעת האוטובוס בנתיב התחבורה הציבורית"

הולך רגל נפגע מאוטובוס בירושלים ונחבל בראשו
הזירה בירמיהו צילום: איחוד הצלה

צוותי רפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני להולך רגל כבן 60 שנפגע מאוטובוס ברחוב ירמיהו בירושלים. ישראל הורוביץ ומנדל אשכנזי חובשים איחוד הצלה מסרו: "מדובר בהולך רגל שנפגע מאוטובוס. הענקנו לו בזירה סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו".

מוטי דהן, חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף: "הולך הרגל נחבל בראשו כתוצאה מפגיעת האוטובוס בנתיב התחבורה הציבורית. הוזעקתי בחודשים האחרונים למספר רב של תאונות בציר הזה. חשוב לחדד ולזכור כי התנועה בנתיב התחבורה הציבורית היא משני הכיוונים וחשוב לשים לכך לב כשרוצים לחצות את הכביש".

ממד"א נמסר כי "בשעה 18:50 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולך רגל שנפגע מאוטובוס ברחוב ירמיהו בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח הדסה עין כרם גבר בן 75 במצב בינוני עם חבלת ראש".

התאונה הערב מתרחשת אחרי מספר תאונות באזור בתקופה האחרונה. אתמול נהרג ב'כביש הדמים' ילד חרדי כבן 10 בתאונת דרכים קטלנית שאירעה ברחוב שרי ישראל הסמוך. כוחות ההצלה שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו של הילד, שנפגע ממשאית בעת שחצה את הכביש.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום