"השקעתי במט"ח ובמניות תוך שניות, זה מדהים"

התוכנה המתקדמת של קולמקס ישראל חשפה בפני עולם שלם של אפשרויות מסחר באמצעות המחשב בבית ואפילו דרך הנייד • במאמר שלפניכם אנסה לתאר את השימוש בתוכנה ממבט של בוגר ישיבה שלא הכיר במאום את התחום וכן את חווייתי כגולש-משקיע ובנוסף אסביר כיצד כל אחד ואחת מכם יכול להפוך לסוחר ממולח ולקחת חלק במגוון העצום של האפשרויות אותן מציע ענף ההשקעות

שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 24.10.2022 | 15:14

מערכת קולמקס | צילום: מתוך אתר קולמקס

בדומה לרבים, גם אני נחתתי לחיי הנישואין ולא הייתה זו נחיתה רכה בהכרח. כלומר, יש בזה משהו טוב להשתפשף, לחיות את החיים האמיתיים, להיכנס לעולם של הגדולים שתמיד חלמנו עליו. אבל האתגר הכלכלי היה צעד אחד רחוק מדי עבורי. בתור בחור ישיבה שעמל על תלמודו, היה לי קשה עם הסוויץ' הזה ולפתע להתחיל לעמול לפרנסתי לצד ניהול בית תורני. אז אשתי הרוויחה את הכמה שקלים שלה בחברת הביטוח בה הועסקה, אבל עדיין סיימנו כל חודש עם "הלשון בחוץ" מה שנקרא.

גם אחרי שמצאתי כל מיני השלמות הכנסה מהצד והצלחנו לייצב איכשהו את הספינה הפיננסית שלנו ואפילו לחסוך כל חודש סכום קטן, הבנו מהר מאוד שהסוד האמיתי לרוגע כלכלי והיערכות לעתיד חבוי בתחום ההשקעות והמסחר בבורסה, בפרט עבורי כבן מגזר בו נהוג לחתן את הילדים בכבוד והמחשבה על העתיד מתחילה עוד מהימים בהם אתם משפחה זעירה וצעירה.

אלא שכאן מגיעה שאלת מיליון הדולר: היכן להשקיע את הכסף? ליתר דיוק במקרה הזה, זו הייתה שאלת העשרת האלפים דולר (בערך..) - מאחר וברשותי לא עמד הון עצום, לא הייתה לי אפשרות לרכוש דירה להשקעה ומה גם שבתור חובב אתגרים מושבע, קשה לי לחשוב על השקעה בעלת תשואה סולידית, בזמן שעולם ההשקעות מציע אפשרויות מפתות למינוף כספי גדול יותר ומהיר יותר.

כך מצאתי את עצמי נשאב למערכת של קולמקס ישראל.

קולמקס ישראל הינה זירת המסחר המובילה בישראל כשהיא מציעה את מערכת המסחר בהשקעות המתקדמת בעולם וכך מאפשרת לכל אחד ואחת להיכנס לעולם ההשקעות, להתמקצע בו ולהפוך לסוחרים אמיתיים בלי תיווכים מיותרים.

היתרון המרכזי של קולמקס הוא מגוון אופציות רחב. במקום לברר ולחפור אצל אנשים היכן הכי כדאי ומומלץ להשקיע, אתם פשוט בודקים את זה בעצמכם. ולא, אין צורך להשקיע כסף אמיתי בהתחלה. נכנסים למערכת, פותחים חשבון דמו ללא עלות, בסיוע מקצועי והדרכה של צוות החברה ו... ברוכים הבאים לעולם ההשקעות שנמצא כעת על מסך המחשב או המכשיר הנייד שלכם.

לאחר שמתנסים במערכת, משתפשפים והופכים לבקיאים ומבינים,  פותחים חשבון אמיתי ומתחילים להשקיע מתוך הבנה וניסיון.

בפלטפורמת המסחר קולמקס פלוס אני יכול לסחור באיזו אופציה שאני רק בוחר. בתפריט מצאתי מניות מהבורסה בתל-אביב, מניות מארצות הברית, מט"ח עם מטבעות מכל העולם, סחורות חקלאיות, אנרגיה ומתכות ואפילו מדדים מכל העולם. ניתן גם להרכיב "דף השקעות מועדף" שיוצג בסימניית מועדפים. לדוגמה: השקעה באמזון ואמריקן אקספרס, לצד השקעה בבזק יחד עם סחר ביורו ומסחר בנפט.

בקולמקס ישראל אפשר למצוא גם השקעות עם פוטנציאל רווח גדול יותר ו"אקסטרימיות" יותר. כך לדוגמה קולמקס מציעה למשתמש סחר בחוזה הפרשים: חוזה הפרשים הינו מכשיר העוקב אחר שינויים של נכסים ללא קניה ממשית של הנכס (מניות, סחורות, מדדים, מט"ח). כאשר ערך החוזה עולה גם ערך הנכס עולה ובאותו אופן וגם יורד וכך מאפשר מסחר בהיקף עסקאות גדול אבל עם השקעה קטנה יותר, מה שנקרא בשפת המשקיעים "מינוף" שמגיע לשיעורי רווח גבוהים מאוד ביחס להשקעה ומאידך גם ניתן לאבד דרכו את ההשקעה ברגע אחד.

השימוש בתוכנה נגיש ונוח, עם גרפים, לוגואים של החברות, איורים מותאמים ועיצובים לבחירה וכן מעקב צמוד החושף את שווי המנייה והמטבע ואת העלייה או הירידה שחוו בתקופה האחרונה. נקודה נוספת שחשובה לציון - בתור בחור חרדי שאינו שולט בשפה האנגלית, שמחתי לגלות כי המערכת מציעה גם אופציית גלישה בשפה העברית (וכמובן באנגלית וכן ברוסית וערבית).

תיק השקעות בשליטה אישית

החשש הכי גדול שליווה אותי בטרם נכנסתי לעולם הזה של השקעות הוא ההיקף העצום שלו, העוצמה שלו והתחושה שאני כאדם קטן יכול "להיבלע" בתוכו בלי להצליח לעקוב אחרי כל התנודות והתמורות שחלות בתיק שלי. אולם בפלטפורמה החדשנית קולמקס פלוס, הלחץ הזה התפוגג במהרה. הקלות והמהירות בה כל הנתונים מוצגים במערכת, לצד השליטה המלאה של הגולש, לא רק מרגיעות אלא מייעלות וממקסמות את פוטנציאל ההשקעה. במערכת ניתן לצפות בהיסטוריית ההשקעות שלנו, ברווחים ובהפסדים ושקלול כל הפעולות שלנו. כמו כן, מי שחושש מסיכון גדול מדי של הפסדים יכול להגדיר ולהגביל מראש את טווח ההפסד (stop lose) וכן את מקסימום הרווח (take profit).

לסיכום: ההיקף האדיר של אפשרויות ההשקעה בקולמקס, העיצוב החדשני והמעבר המהיר בין הפונקציות הרבות, לצד שירות הדרכה צמוד ומקצועי, העניקו לי חווית השקעות מרתקת ומרגשת עם פוטנציאל לתשואה והיא מומלצת עבור כל אחד ואחת שרוצה להיכנס מהדלת הראשית לענף המסחר וההשקעות.

השאירו פרטים להצטרפות בטופס למטה>>>

* הפעילות בזירה דורשת מיומנות, ידע והבנת הסיכונים ואינה מתאימה לכל אדם | פעילות ממונפת כרוכה בסיכון ממשי של אבדן מלוא כספי ההשקעה בתוך זמן קצר | החברה המפעילה זירה זו פועלת כצד נגדי לעסקאות איתך, ולכן היא המוכרת כשאתה קונה והיא הקונה כשאתה מוכר | שיעור הלקוחות המפסידים כסף בזירה בהתאם לדוח השנתי האחרון שהגישה החברה לרשות הוא 72.8% מסך כלל הלקוחות הפעילים

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום