מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
י"ב תשרי התשפ"ה | 14.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

למיקרוסופט יש כלי חדש בסגנון CCleaner שמשפר את ביצועי המחשב שלכם

מיקרוסופט הולכת על הראש של CCleaner עם כלי חדש בשם PC Manager. זה כל מה שיוכל לעשות

למיקרוסופט יש כלי חדש בסגנון CCleaner שמשפר את ביצועי המחשב שלכם
מוניות בנתב"ג צילום: פלאש 90

למרות שקשה להגדיר את macOS או לינוקס או אפילו Chrome OS כמתחרות קשוחות, מיקרוסופט ממשיכה כל הזמן לפתח כלים למערכת ההפעלה שלה למחשבים; והפעם, אנחנו מקבלים הצצה ראשונה לכלי חדש שנועד לשפר את הביצועים של המחשב שלכם.

הולכת על הראש של CCleaner

צילום מסך: גיקטיים

PC Manager הוא כלי חדש של מיקרוסופט למשתמשי ווינדוס 10 ו-11, ונועד לשפר את ביצועי המחשב – בדיוק כמו תוכנת CCleaner הוותיקה. ב-PC Manager תמצאו 2 טאבים מרכזיים: Cleanup ו-Security. בטאב הראשון תוכלו לעשות פעולות כמו ניהול האחסון של המחשב שלכם, איתור קבצים גדולים שסותמים לכם את עורקי המערכת, סגירת משימות שרצות ברקע ואוכלות לכם את ה-RAM; ולבחור אילו אפליקציות עולות ברגע שאתם מפעילים את המחשב שלכם – כדי לוודא שהכל רץ חלק. כמו באפליקציות אחרות בתחום, ב-PC Manager תמצאו גם את כפתור ה-Boost – שימחק קבצים זמניים וישחרר לכם קצת מה-RAM. מבדיקה ראשונית שאנחנו עשינו, הצלחנו לפנות כך 15 אחוז מה-RAM.

בטאב ה-Security תוכלו למצוא פיצ׳ר אבטחת דפדפנים, למרות שהוא כרגע די דל וכולל בעיקר את האפשרות לבחור… ובכן… את דפדפן ברירת המחדל שלכם. חשוב לציין כי לא מעט מהיכולות של PC Manager נמצאות כבר היום בווינדוס אך הן מסתתרות בתפריטים ותתי-תפריטים שונים, כשהמטרה של מיקרוסופט היא להכניס את כולן תחת מטרייה אחת. להערכתנו, גם לאחר היציאה מבטא וההשקה הרשמית יקבל הכלי החדש עוד יכולות ופיצ'רים חדשים.

דוברים סינית?

PC Manager זמין עכשיו בבטא פתוחה, אבל שימו לב שבשלב הראשון עמוד ההורדה זמין רק בשפה הסינית. עם זאת, הממשק עצמו באנגלית, כך שאין כל בעיה להשתמש בו, אם אתם לא חוששים כמובן מגרסאות בטא.

גיקטיים

 צבע אדום

art