מבזקים +
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

תיעוד דרמטי: מטוס קרב רוסי מתרסק בלב העיר

מטוס קרב רוסי התרסק בעיר אירקוטסק, לא רחוק מהגבול עם מונגוליה. לפי הדיווחים שני הטייסים נהרגו ולא היו נפגעים נוספים. לפני מספר ימים התרסק מטוס צבאי רוסי בעיר ייסק, לפחות 14 בני אדם נהרגו

תיעוד דרמטי: מטוס קרב רוסי מתרסק בלב העיר
מטוס רוסי מיורט צילום: צילום מסך

תאונה קטלנית נוספת של חיל האוויר הרוסי: מטוס קרב מדגם סוחוי-30 התרסק בעיר אירקוטסק, לא רחוק מהגבול עם מונגוליה. בתיעוד האירוע נראה המטוס מתרסק בזווית אנכית לעבר הקרקע, ולפי הדיווחים שני הטייסים שהיו במטוס נהרגו.

בשלב זה לא ברור אם התאונה גרמה לנפגעים נוספים מלבד שני הטייסים. כזכור, בתאונת ההתרסקות הקודמת של מטוס צבאי רוסי בעיר ייסק נהרגו 14 בני אדם לפחות.

 

מושל מחוז אירקוטסק איגור קובזב כתב בעמוד הטלגרם שלו: "איש מהדיירים לא נפגע. מדובר בבית פרטי על שטח של 100 מ"ר שבו גרו שתי משפחות". בכלי התקשורת ברוסיה עדכנו כי נפתחה חקירה לבירור נסיבות ההתרסקות והדגישו כי המטוס לא נשא תחמושת.

התרסקות מטוס הקרב הרוסי מצטרף לשרשרת כישלונות, אסטרטגיים ולוגיסטיים של הצבא הרוסי מאז החל את פלישתו לאוקראינה ב-24 לפברואר השנה.

על פי רבות מההערכות, המצב הביטחוני המתוח באוקראינה והעובדה כי הצבא הרוסי משקיע משאבים אדירים בהמשך הלחימה, מביאות לתאונות מסוג זה, אם כתוצאה משחיקה ביכולתם וביצועיהם של הטייסים, מחלקות החימוש או סיבות נוספות.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום