מבזקים +
תל אביב 28°c
באר שבע 26°c
חיפה 29°c
ירושלים 28°c
בית שמש 28°c
בני ברק 29°c
אשדוד 28°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 28°c
באר שבע 26°c
חיפה 29°c
ירושלים 28°c
בית שמש 28°c
בני ברק 29°c
אשדוד 28°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

השוטר גילה בבית החולים שאחותו נהרגה בתאונה

שוטר שמוצב בבית החולים רמב"ם גילה כי אחותו נהרגה בתאונה ואץ לבית החולים לאחר שעודכן כי נפצעה אנושות. מצבו של הגיס מוגדר אנוש | צעיר נוסף שהיה מעורב בתאונה לא שרד

השוטר גילה בבית החולים שאחותו נהרגה בתאונה
זירת התאונה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

שוטר שמוצב בקביעות בבית החולים רמב"ם בחיפה גילה כי אחותו נהרגה בתאונת דרכים וגיסו נפצע באורח אנוש. 

פאיז חלף בן 22 ומלכה חוסיין בת ה-51 נהרגו אמש (שני) בתאונת דרכים בין רכסים לאיבטין שבצפון. גבר נוסף בשנות ה-40 נפצע באורח אנוש ומצבו לא יציב. צוות מד"א העביר את הנפגעים לבית החולים רמב"ם בחיפה. הרכב שבו נסעו השלושה עלה באש לאחר התאונה וההרוג נמצא בו על ידי צוותי כבאות.

זירת התאונה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

ההרוגה היא אחותו של אחד משלושת השוטרים המוצבים בנקודת המשטרה שבבית החולים רמב"ם, אך הוא לא היה במשמרת בעת התאונה. לאחר ששמע כי היא נפצעה באורח אנוש הוא הגיע לבית החולים, שם התבשר על מותה. בעלה כאמור מאושפז במצב אנוש.

מבית החולים רמב"ם נמסר כי "מנהל בית החולים פרופ' מיקי הלברטל שמכיר אישית את שוטרי הנקודה בבית החולים, מסר תנחומיו על האסון שפגע במשפחה הלילה".

צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

הפרמדיקים רוני הוקי וחנן זוהר, והחובש נתן שחר סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת. הרכבים היו קרועים ומפורקים לגמרי. צעיר שנפצע באורח אנוש שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. גבר ואישה כבני 40 ששכבו בסמוך לרכב השני וסבלו מפגיעות רב מערכתיות קשות. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל עצירת דימומים, חבישות וקיבועים ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים במצב קשה ולא יציב כשהאישה מורדמת ומונשמת והגבר בהכרה".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום