מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 23°c
חיפה 23°c
ירושלים 22°c
בית שמש 25°c
בני ברק 0°c
אשדוד 25°c
י"ב תשרי התשפ"ה | 14.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 23°c
חיפה 23°c
ירושלים 22°c
בית שמש 25°c
בני ברק 0°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

התפללו לרפואתם: תאונה קשה הלילה בכביש 38

שלושה פצועים בתאונת דרכים לפנות בוקר בכביש 38 כשמצבם קשה ובינוני. התפללו לרפואתם של עטיל בת בלומא גיטל, שפרה בת ציפורה ברכה והתינוק אלתר אלעזר מנחם בן עטיל.

התפללו לרפואתם: תאונה קשה הלילה בכביש 38
תאונה הלילה בכביש 38 צילום: צוות הצלה

תאונה קשה התרחשה הלילה בכביש 38 בצומת נחם בין אוטובוס לרכב פרטי.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ברכב היו שתי נכדות של אחד מחשובי וגדולי האדמו"רים שפונו לבית החולים בירושלים שם אושפזו במצב קשה עד בינוני כמו כן שני ילדים קטנים בהם תינוק בן שנתיים ששניהם יצאו מכלל סכנה.

דובר מד"א, זכי הלר מסר: הלילה בשעה 02:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על ת"ד בין רכב פרטי לאוטובוס, בכביש 38 סמוך לצומת נחם.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו את הפצועים לבי"ח הדסה עין כרם. 6 פצועים, בהם: אחת במצב קשה, צעירה כבת 20 עם חבלת ראש, 2 במצב בינוני, צעירה כבת 20 עם חבלות בפנים ובבטן ותינוק כבן שנתיים עם חבלת ראש ו- 3 פצועים כבני 25 במצב קל.

אליקים שישא ויהושע גוטליב מתנדבי 'צוות הצלה' שהוזעקו למקום סיפרו: "הגענו לתאונת דרכים קשה בין אוטובוס לרכב פרטי. יחד עם פארמדיקים וחובשים נוספים של מד"א וצוות הצלה הענקנו סיוע רפואי ראשוני הכולל עצירת דימומים, קיבועים וחבישות לשלושה פצועים, אשה כבת 20 שפונתה מורדמת מונשמת עם פגיעת ראש במצב קשה ולא יציב, ובת 24 שפונתה עם פגיעות ראש וגב במצב בינוני, וילד כבן שנתיים עם חבלת ראש במצב בינוני, ונהג הרכב גבר כבן 27 עם חבלות גפיים במצב קל".

אמבולנסים של מד"א פינוי את כלל הפצועים לחדר הטראומה בביה"ח הדסה עין כרם בירושלים.

הציבור נקרא להתפלל לרפואתם השלמה של עטיל בת בלומא גיטל, שפרה בת ציפורה ברכה והיניק אלתר אלעזר מנחם בן עטיל.

תאונה הלילה בכביש 38 | צילום: צוות הצלה
 
תאונה הלילה בכביש 38 | צילום: צוות הצלה

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art