מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 23°c
חיפה 23°c
ירושלים 22°c
בית שמש 25°c
בני ברק 0°c
אשדוד 25°c
י"ב תשרי התשפ"ה | 14.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 23°c
חיפה 23°c
ירושלים 22°c
בית שמש 25°c
בני ברק 0°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

במטה V22 מחכים להכרעת הליכוד: "נפעל גם בלעדיהם"

המטה שהוקם על ידי מתיישבים בשומרון במטרה לעלות אחוזי הצבעה במעוזי הימין, סיכם עם בכירים בליכוד כי יפעלו ביחד ושהמפלגה תדאג לתקצוב - אלא שבעקבות בעיות שנוצרו, הם מחכים להכרעת המפלגה | ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "מחכים לראות אם האסטרטגיה של מטה בחירות הליכוד להגדיל את מעבר מדלת אל דלת"

במטה V22 מחכים להכרעת הליכוד: "נפעל גם בלעדיהם"
כנס של הליכוד צילום: גילי יערי, פלאש 90

הבלאגן בקמפיין 'הליכוד' משפיע על התארגנות גוש הימין למקסם הגעת מצביעי ימין לקלפי ול'בחדרי חרדים' נודע הערב (רביעי) כי במטה V22, שהוקם להעלאת אחוזי הצבעה, ישנו חוסר וודאות לגבי ההתארגנות.

מדובר במטה שהוקם על ידי אנשי ההתיישבות ראש מועצת שומרון יוסי דגן וצבי סוכות, מועמד מטעם מפלגת 'הציונות הדתית', אשר מגייס מתנדבים כדי להגיע לערים מרכזיות המזוהות עם הימין שאחוזי ההצבעה בבחירות הקודמות היו נמוכות.

המטה הוקם באופן עצמאי לפני מספר חודשים, אלא שבכירים במפלגת 'הליכוד' פנו אל דגן וסוכות וביקשו שהמטה יעבוד דרכם כחלק מקמפיין "דלת אל דלת", אמרו שהם ידאגו לתקציב בשביל המטה ואף ראש מטה השטח של המפלגה יוסי שלי הגיע לאחד הכנסים שערכו במטה.

יוסי דגן וצבי סוכות, מחכים לראות אם יהיה תקציב.

עם התקציב ניתן יהיה להביא אלפי פעילים שידאגו לדפוק בדלתות ביום הבחירות עצמו בדלתות במעוזי הימין, בנוסף לפעילים שדגן וסוכות דואגים להביא בהתנדבות. אלא שכחלק מהבלאגן במטה 'הליכוד', שדווח בחדשות 12 - במטה מחכים וממתינים לראות אם אכן יהיה תקצוב, כמו סניפים בליכוד שעדיין לא יודעים כיצד יראה הקמפיין.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן מסר: "אנחנו היינו פעילים בכל מקרה בבחירות האחרונות, הוצאנו למעלה מאלף מתנדבים. לבקשת גורמים בכירים בליכוד התחברו במסגרת הליכוד, וכמו כולם, בימים האחרונים יש כל מיני שינויים באסטרטגיה, אנחנו מחכים לראות אם האסטרטגיה של מטה בחירות הליכוד להגדיל את מעבר מדלת אל דלת".

לדבריו, "גם אם לא, אנחנו נפעל ככל יכולנו, כמו שפעלנו בבחירות שהיו בגיוס מתנדבים וההפעלה שלהם ללא תקציב. האחריות שלנו זה עתידה של מדינת ישראל והיא לא תלויה בתקציב ולא בעזרה ולא בשום דבר אחר. כמובן שאם הליכוד ישים על זה דגש, יהיה אפשר להביא יותר. מנצל את הבמה לקרוא לכולם להתנדב במסגרת V22, הליכוד וכל אחת מהמפלגה שלו", לשון התגובה.

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art