מבזקים +
תל אביב 28°c
באר שבע 26°c
חיפה 29°c
ירושלים 28°c
בית שמש 28°c
בני ברק 29°c
אשדוד 28°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 28°c
באר שבע 26°c
חיפה 29°c
ירושלים 28°c
בית שמש 28°c
בני ברק 29°c
אשדוד 28°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

התפללו לרפואתו: פצוע אסון מירון בן ה-13 מונשם

הפצוע הצעיר ביותר באסון מירון שמלאו לו לפני כחצי שנה 13 והבר מצווה נחגגה בהעדרו, הובהל לבית החולים סמוך לראש השנה לאחר שחלה בקורונה ולא יכל לנשום בכוחות עצמו. כעת הוא מורדם ומונשם ומשפחתו מבקשת מהציבור להתפלל לרפואתו השלימה 

התפללו לרפואתו: פצוע אסון מירון בן ה-13 מונשם
הילד אלעזר ברגר צילום: באדיבות המשפחה

אחד מפצועי אסון מירון הקשים שעדיין לא התאוששו, הוא הנער אלעזר ברגר בן ה-13 שהגיע לגיל מצוות בחודש אדר תשפ"ב, אך החגיגה נערכה בהיעדרו מאחר והוא נמצא עדיין בבית החולים השיקומי 'אלין' בירושלים ללא יכולת לתפקד.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי סמוך לראש השנה הוא חלה בקורונה ל"ע עד שמצבו התדרדר ולא יכל לנשום בכוחות עצמו. הוא הובהל לבית החולים שערי צדק, שם נלחמו הרופאים על חייו ויצבו את מצבו, אולם הוא עדיין מחובר למכשירי ההנשמה.

משפחתו מבקשת מהציבור להמשיך ולהתפלל לרפואתו של אלעזר בן ראומה - שיבריא ויחזור לאיתנו כאחד האדם.

האב, דב ברגר אמר הלילה ל'בחדרי חרדים' כי אלעזר בנו חלה בקורונה לפני כשלושה שבועות. קצת לפני ראש השנה הוא הפסיק לנשום. אחרי המון מאמצים, בנס, הוא חזר לנשום. אנשי מד"א העבירו אותו לשערי צדק. שם, הוא עבר אירוע עוד יותר קשה, והצוות הרפואי הצליח להציל את חייו, ב"ה.

לדברי האב, הצוות הרפואי עדיין לא מצליח לשחרר אותו ממכשירי ההנשמה, והוא עדיין מאושפז בטיפול נמרץ. האב ביקש מהציבור להתפלל לרפואת שני הנערים פצועי מירון: יוסף עזריאל בן חיה מיכל, ואלעזר בן ראומה.

אלעזר ברגר/יוסף עזריאל רייט (באדיבות המשפחות)

אלעזר שיחי' הוגדר 'הפצוע הצעיר ביותר' באסון מירון, שחולץ מזירת המוות כשמצבו מוגדר קריטי. בחודש אדר תשפ"ב לפני כחצי שנה מלאו לו 13 שנים אך למרבה הצער, נבצר מאלעזר, ששוהה בבית החולים השיקומי 'אלין' שבירושלים, להגיע לבר המצווה-שלו, כפי שחולם כל ילד בגילו.

אלעזר צפה באירוע בר המצווה שנערך עבורו, בו נכח הרה"ג שמואל אליהו, רבה של העיר צפת, באמצעות תוכנת-הזום שהותקנה במסך, ודרכה ראה את חבריו מסיימים לכבודו ש"ס משניות. "הוא חייך ובכה במהלך כל הערב מהתרגשות", סיפר אחד העדים למחזה ל'בחדרי חרדים'.

עם זאת, אביו דב שיחי' סיפר אז בכנות, ל'כאן 11' על הקושי הטמון בשמחה: "קשה, קשה לראות אותו ככה. וזה קשה להגיע לבר מצווה שלו כשהוא לא יכול להופיע לאירוע שעושים לכבודו", אמר.

באירוע עצמו, שכאמור אלעזר צפה בו מרחוק, פנה האב אל בנו ואמר: "אלעזר, אנחנו רוצים להגיד לך תודה רבה. זכינו להיות ההורים שלך. יש לך תעצומות נפש. יש לך כוחות גדולים. אנחנו יודעים שלא קל, אבל עם כל התפילות והעוצמה של הציבור - אנחנו בטוחים שתצא מהמצב הזה בבריאות שלימה, החלמה מהירה ותחזור לאיתנך הראשון, ויותר מזה" אמר האב לבנו.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום