מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הפיגוע בחולון: גופת המחבל שרצח קשישה בת 84 אותרה בתל אביב

בתום יממה של חיפושים וסריקות: גופתו של מוסא צרצור, החשוד בביצוע הפיגוע בו נרצחה קשישה בת ה-84 בחולון אתמול, נמצאה תלויה בבניין נטוש ברחוב בר כוכבא בעיר תל אביב, זאת לאחר סריקות קדחתניות של כוחות הביטחון במהלך הלילה | המפכ"ל יעקב שבתאי הגיע לזירה

הפיגוע בחולון: גופת המחבל שרצח קשישה בת 84 אותרה בתל אביב
המחבל (בעיגול) על רקע הזירה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

גופה נמצאה הבוקר (יום רביעי) ברחוב בר כוכבא, סמוך לדיזנגוף בתל אביב. במשטרה בודקים אם מדובר במחבל שרצח בת 84 בחולון, והמפכ"ל יעקב שבתאי הגיע לזירה.

גופת המחבל שביצע את הפיגוע בחולון אותרה כשהיא תלויה מחוץ לבניין ברחוב בר כוכבא-פינת דיזינגוף בתל אביב. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו. 

חוקרי היחידה המרכזית של מחוז ת"א, המנהלים את החקירה קבעו בתום בדיקה קצרה כי מדובר במחבל, וכעת מפכ"ל המשטרה, ניצב יעקב שבתאי, עושה דרכו לזירה.

הקשישה שנרצחה, נזכיר, בשנות השמונים לחייה, אותרה אחר הצהריים בחולון אמש (שלישי) ללא רוח חיים, לאחר שהותקפה.

מעט לפני השעה 17:30 התקבל דיווח במוקד מד"א על אישה מחוסרת הכרה ברחוב החשמונאים בחולון. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו כי על אישה ללא סימני חיים וקבעו את מותה.

החובשים של מד"א, דניאל גיאת ונתן רוס סיפרו: "הפצועה שכבה על המדרכה כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלות מדממות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה."

יחיאל גולדמן, קמב"ץ זק"א ת"א מספר: "קיבלנו דיווח מהמשטרה על אישה שנמצאה ללא רוח חיים ברחוב. בסיוע מתנדבים נוספים מהיחידה, סייענו למשטרה בטיפול בגופה, ובאיסוף הממצאים הרבים במטרה להביאם לקבורה. נסיבות האירוע נחקרות ע"י המשטרה. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית לצורך השלמת חקירה".

עדי ראייה שעברו ברחוב וראו את הקשישה מוטלת על הרצפה תיארו ל'כאן 11' כי זה "היה נראה מזעזע. הראש שלה היה פתוח". לדבריהם ליד גופתה אותר התיק שנשאה עימה ונבדק אם התוקף גנב ממנו דבר מה.

ראש הממשלה יאיר לפיד השוהה בניו יורק לקראת נאומו בעצרת האו"ם עודכן על הפיגוע ומסר: "הטרור הוא התגלמותו של רוע טהור. מדובר בפיגוע מזעזע של מחבל נתעב ופחדן שרצח אישה קשישה שלא יכלה להלחם בו. אנחנו ננהג ביד קשה נגד הטרור, נתפוס את המבצע ואת שולחיו. אני שולח תנחומים עמוקים למשפחת הנרצחת ומחזק אותם בשעתם הקשה". כך לפיד.

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס לפיגוע ומסר: "שולח תנחומים מעומק הלב למשפחת הנרצחת בפיגוע בחולון. רק יד קשה יכולה לנצח את הטרור".

זירת רצח הקשישה בחולון | צילום: תיעוד מבצעי מד"א
 
זירת רצח הקשישה בחולון | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום