מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 26°c
בני ברק 30°c
אשדוד 26°c
י"ב תשרי התשפ"ה | 14.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 26°c
בני ברק 30°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בזמן ביקורו של גנץ: הפינויים ביו"ש נמשכים

בעוד שר הביטחון גנץ מקיים סיור באזור, פינוי נוסף היום של שני מאחזים ביהודה ושומרון, שמצטרפים לעוד כמה פינויים בתקופה האחרונה. בימין תוקפים: "גנץ עוזר לפלסטינים לקבל מדינה ולא לשמור עלינו"

בזמן ביקורו של גנץ: הפינויים ביו"ש נמשכים
גנץ מציג את התוכנית צילום: קובי וולף

כוחות מג"ב הגיעו היום (שלישי) לאזור בנימין ופינו פעם נוספת את המאחזים עוז ציון ורמת מגרון, בזמן ששר הביטחון בני גנץ מקיים סיור באזור על רקע המתיחות הביטחונית.

הכוחות הקריאו לתושבים צו תיחום חתום על ידי אלוף פיקוד המרכז יהודה פוקס, והודיעו לתושבים כי יש להם דקות ספורות להתפנות, ואם לא יעצרו. דווח על שישה עצורים.

רב הישוב בת אל הרב אריאל בראלי הגיב: "כאשר יהודים עושים מלאכת קודש, תופסים את האדמה הקדושה ומעבדים אותם. זה מה שהם עושים. לא רוצים פרובוקציה, לא רוצים שום דבר. אבל בני גנץ בפועל רוצה לקושש קולות על הגב שלנו. על הילדים שלנו על אלימות הנוער הצעיר הזה והאידיאליסטי הזה".

אביחי בקרמן, נציג הנוער במפלגת הציונות הדתית, תקף גם הוא: "גנץ, אתה לא יודע להיות שר ביטחון של מדינת ישראל, אלא אתה רק עוזר לפלסטינים לקבל מדינה ולא לשמור עלינו, אם היה לך איכפת מהתושבים אז היית מחזק את ההתיישבות ביו"ש ולא מפנה מתיישבים מהבתים שלהם".

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art