מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 26°c
בני ברק 30°c
אשדוד 26°c
י"ב תשרי התשפ"ה | 14.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 26°c
בני ברק 30°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

שקד וברודני הציעו לגל הירש להצטרף - הוא סירב

בשבועות האחרונים קיבל תא"ל במיל' פניות מצד מפלגות 'הרוח הציונית' ו'הבית היהודי' בנפרד להצטרף לרשימתן, ואף קיים עימן פגישה - אך בחר לבסוף לדחות את ההצעה • נתניהו בחר שלא לתת לו שיריון, ולקח את סעדה שאיים לרוץ עם שקד | כל הפרטים בפרסום ראשון

שקד וברודני הציעו לגל הירש להצטרף - הוא סירב
גל הירש צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

איילת שקד ו'הבית היהודי' הציעו לתא"ל במיל' גל הירש, אשר נחשב לדמות פופולרית בימין, להצטרף בנפרד למפלגתם - כך נודע ל'בחדרי חרדים'. לשתי ההצעות הוא סירב, בטענה שהוא חבר בליכוד.

במהלך השבועות האחרונים, הציעו גורמים במפלגת 'הרוח הציונית', שאז עוד היו בה שקד ויועז הנדל יחד לפני שהתפצלו, להירש, להצטרף למפלגתם בתקווה שצירוף שמו יסייע להם לעבור את אחוז החסימה.

במקביל, גם במפלגת 'הבית היהודי' שמועמדה לכנסת הוא יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל, גיששו אצל הירש טרם החיבור עם שקד. ל'בחדרי חרדים' נודע כי הוא קיים פגישה בנושא כדי לשמוע את ההצעה.

לשתי הפניות הירש - סירב, והשיב כי הוא חבר ליכוד. שמו של הירש, שנמצא בשנים האחרונות במאבק משפטי ולאחרונה אף נחשף עד המדינה המורשע אותו גייסו בפרקליטות נגדו, עלה כמועמד פוטנציאלי כשיריון בליכוד מטעם נתניהו.

אלא שאמש, יו"ר 'הליכוד' בחר שלא לשריין את הירש בסופו של דבר, ובחר לקחת במקומו את סגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה, שאיים ללכת עם שקד ו'הבית היהודי' וקיים איתם מגעים ופגישות.

מטעמו של גל הירש, שקד והבית היהודי טרם נמסרה תגובה.

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art