מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ילד פלסטיני תכנן לבצע פיגוע דקירה; אישה נפצעה מאבנים

נמשכת המתיחות ביהודה ושומרון: ילד פלסטיני כבן 12 נתפס עם סכין כשתכנן לבצע פיגוע דקירה באזור צומת תפוח | בצומת יקיר נפצעה אישה לאחר שאבנים הושלכו על רכבה

ילד פלסטיני תכנן לבצע פיגוע דקירה; אישה נפצעה מאבנים
הרכב שנפגע צילום: מועצה אזורית שומרון

פלסטינים יידו הערב אבנים לעבר רכב ישראלי שנסע סמוך לצומת יקיר בשומרון. כתוצאה מיידוי האבנים, נפצעה אישה בשנות השבעים לחייה באורח קל. ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של הארגון מעניקים טיפול רפואי לאישה בשנות ה-70 עם פציעה בגפיים משברי זכוכיות מחלונות הרכב.

במקרה נוסף הערב בשומרון, הגיע ילד פלסטיני כשהוא חמוש בסכין לצומת תפוח. הערכה כי תכנן לבצע פיגוע דקירה. לוחמי צה"ל ביצעו נוהל מעצר חשוד והעבירו אותו לחקירה.

במערכת הביטחון מביעים חשש מפני ההסלמה בתקופה האחרונה ברחבי יהודה ושומרון, ומעריכים כי האירועים יסלימו לקראת תקופת החגים.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, מזהיר הערב כי אם לא תשתנה דרך ההתמודדות עם הטרור, הטרור יגבר: "פגשתי את הפצועה בשטח, מצבה קל ב"ה, מצב רוחה מצויין, חיזקתי את מח"ט אפרים אל"מ מורדי וויס ובאמצעותו את הלוחמים היקרים שנמצאים כרגע במאמץ ככל שהם יכולים כנגד אותם ברברים מחבלים".

"הממשלה מפקירה את הדם של תושבי מדינת ישראל, אם היא לא הופכת את הדיסקט. את מה שהממשלה הייתה עושה אחרי פיגועים קשים חלילה, שתעשה כעת אחרי פיגועים עם פצועים. פעם אחר פעם אנחנו רואים שהרשות הפלסטינית מחממת את הגיזרה, אם ממשלת ישראל לא תתייחס לזה כאל גל של פיגועים, זה עלול להגמר אחרת. לא ניתן שדם התושבים שלנו ותושבי כל מדינת ישראל יהיה הפקר", הוסיף דגן.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום