מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 26°c
בני ברק 30°c
אשדוד 26°c
י"ב תשרי התשפ"ה | 14.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 26°c
בני ברק 30°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ר' יצחק ביטון ז"ל רכב על קורקינט חשמלי ונהרג לפנות בוקר

הרב יצחק ביטון ז"ל מעכו-עפולה נהרג לפנות בוקר בתאונת דרכים קשה בעת שרכב על קורקינט חשמלי. היה בן 25 בפטירתו הפתאומית. הוא הותיר אחריו את רעייתו ושני ילדים קטנים שנותרו ללא אבא. הלוויתו תתקיים היום אחר הצהריים בבית העלמין בעכו

ר' יצחק ביטון ז"ל רכב על קורקינט חשמלי ונהרג לפנות בוקר
יצחק ביטון ז"ל על רקע התאונה צילום: באדיבות המצלם

טרגדיה קשה בעכו ובעפולה: האברך הצעיר ר' יצחק ביטון ז"ל נהרג ל"ע בתאונה דרכים קשה לפנות בוקר בעפולה, לאחר שרכב על קורקינט חשמלי, בן 25 בלבד היה בפטירתו הפתאומית.

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי: בשעה 05:46 לפנות בוקר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע, על רוכב גלגינוע (קורקינט חשמלי) שנפגע מרכב, בשדרות בן גוריון פינת שד' יצחק רבין בעפולה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו. 

הפאראמדיקים של מד"א מיקה עוז ושימי פרג'י סיפרו: "ראינו על הכביש גלגינוע (קורקינט חשמלי) ובסמוך שכב צעיר מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה, הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, מיד ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. נהגת הרכב אשה כבת 40 שחשה ברע קיבלה טיפול רפואי ופונתה להמשך בדיקות בבית החולים".

יצחק ביטון ז"ל הוא בנו של ר' בנימין ביטון שיחי' מנהל בתי העלמין בעכו מעל 30 שנה ונכדו של הצדיק המקובל רבי אברהם ביטון זצ"ל.

בבחרותו למד בישיבת 'אור לציון' בשכונת גוש 80 בירושלים שם קנה את תורתו ממורו ורבו הגאון רבי אליהו אבא שאול זצ"ל. ולא מזמן עבר להתגורר בעפולה יחד עם רעייתו שתחי'. 

לפרנסתו עבד כמשגיח כשרות בבית המטבחיים בחיפה שם שימש כמנקר. לצד עבודתו קבע בכל יום עיתים לתורה. 

הוא השאיר אחריו את רעייתו שתחי' אלמנה צעירה ושני ילדים קטנים שהאחרון נולד לפני כחודש בלבד, לצד אחים בני תורה ואחיות, ומשפחה שבורה ורצוצה 

מסע הלוויה היום (שני) בשעה 16:00 אחר הצהריים בבית העלמין החדש נחלת אשר בעכו שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

 

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art