מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נחשפה זהות מפקדי הסייבר של משמרות המהפכה

לאחר מתקפת הסייבר על התשתית של אלבניה, המדינה ניתקה את יחסיה הדיפלומטיים עם הרפובליקה האסלאמית של איראן, וארצות הברית הטילה סנקציות הן על משרד המידע והן על איסמעיל חטיב, שר המדע האיראני. אתמול נחשף שמם של מפקדי הסייבר

נחשפה זהות מפקדי הסייבר של משמרות המהפכה
חמידרזה לשגריאן: בכיר מפקדי הסייבר צילום: Iran international

ערוץ הטלוויזיה האיראני 'איראן אינטרנשיונל' האופוזיציוני המשדר מלונדון, פרסם את שמם וזהותם של מפקדי הסייבר הראשי של משמרות המהפכה. לאחר מתקפת הסייבר על התשתית של אלבניה, המדינה ניתקה את יחסיה עם הרפובליקה האסלאמית של איראן, וארצות הברית הטילה סנקציות על איסמעיל חטיב, שר המדע ועל משרדו.

על פי הדיווח, ארבע קבוצות האקרים הנתמכות על ידי הרפובליקה האסלאמית, שחלקן מנוהלות מחוץ לגבולות איראן, עמדו מאחורי ההתקפות הללו. ארבע הקבוצות הללו השתמשו בגישה ששימשה בעבר את קבוצת הפריצה Europim המזוהה עם משרד ההסברה האיראני וביצעו כמה מתקפות סייבר בתקופה של יותר משנה.

הרפובליקה האסלאמית ביצעה את התקיפות האחרונות כנקמה על התקפות סייבר כבדות על הרפובליקה האסלאמית. ב-3 באוגוסט הודיע ​​משרד ההסברה על הגברת שיתוף הפעולה שלו עם ארגון המודיעין של משמרות המהפכה בחודש האחרון. נראה שהתקפות הסייבר החוזרות ונשנות האחרונות הן תוצאה של שיתוף הפעולה הזה. כך דווח ערוץ Iran international.

בשנה שעברה, קבוצת סייבר פרצה לשדה התעופה בטירנה בירת אלבניה בפרויקט בשם 'סאייד'.

מוחמד באגר שירינקר

מי שהיה אחראי למתקפת הסייבר הזו היא חברת 'איליאנט גוסטאר' של איראן בפיקודו של מוחמד באגר שירינקר, משרד האוצר האמריקני הטיל עליו סנקציות באשמת קשר עם משמרות המהפכה האיסלאמיים.

אחיו, מוחמד חוסיין שירינקר, הוא גם אחד הבכירים של הקבוצה הזו.

מהדי האשמי טוגרג'רדי

מפקד במחלקת הסייבר של משמרות המהפכה ואחראי על התקפות הסייבר של משמרות המהפכה.

 

חמידרזה לשגריאן

חמידרזה לשגריאן מטהראן, עוזר פרופסור באוניברסיטת על שם אימאם חוסיין, מאמרים רבים נרשמו על שמו באתר האינטרנט של אוניברסיטה זו. גם פאטימה זהרה פארוך, אשתו של לשגריאן לוקחת חלק במערך הסייבר.

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום