מבזקים +
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מטוס נחת בשדה התעופה ושאב לתוכו שני רוכבי אופנוע

תקרית מוזרה וטראגית התרחשה בגינאה בסוף השבוע בה היו מעורבים אופנוע ומטוס נוסעים מסוג איירבוס A320 אשר התנגשו במהלך הנחיתה. המטוס התנגש באופנוע שנסע על המסלול. שני האנשים על האופנוע נהרגו בתקרית

מטוס נחת בשדה התעופה ושאב לתוכו שני רוכבי אופנוע
האופנוע תקוע במנוע צילום: טוויטר

אירוע חריג מאוד התחולל בשדה התעופה בקונאקרי בירת גינאה שבמערב אפריקה ב-3 לחודש ספטמבר: מטוס נוסעים של חברת התעופה הפורטוגזית TAP נחת במקום, כשבדיוק חצה את מסלול הנחיתה אופנוע ועליו שני רוכבים. השניים התקרבו יתר על המידה למנוע של המטוס ששואב אוויר בעוצמה רבה ופולט אותו לאחור, וכך אירע שהם נשאבו אל תוך המנוע יחד עם האופנוע עליו רכבו.

שני הרוכבים נהרגו במקום, ופעילות המנוע נעצרה מיידית בגלל האופנוע שחדר אליו ושבר את כנפי הפרופלורים. נזק כבד מאוד נגרם למטוס שהצליח להשלים את הנחיתה בשלום, מבלי שאיש מנוסעיו ואנשי הצוות נפגע, אבל מאז הוא מקורקע בשדה התעופה של גינאה, וממתין לתיקון שלו בידי צוותים מיוחדים שהובאו לשם כך, עם חלקי חילוף מתאימים.

לא ברור כיצד התרחש האירוע, למרות שהאדם שרכב על האופנוע היה שייך לצוות האבטחה של נמל התעופה. אתר נסיעות אוויריות, onemileatatime.com מדווח כי הוא היה למעשה אחד מחברי הצוות האחראים על אבטחת ותחזוקת גדרות האבטחה החיצוניות של שדות התעופה.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום