מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

יועצו של בן גביר אחרי פירוק השותפות: "לשמאל אין קו אדום"

נבו כהן התייחס לראשונה לפרישת שותפו דני יתום: "ברגע שפורסמה ההודעה התחיל עליהום מטורף על דני, נחשול השנאה לא הפסיק להטריד אותו. מייחסים לימין חוסר גבולות אבל המציאות מראה שיש גורמים בשמאל שפשוט אין להם קו אדום"

יועצו של בן גביר אחרי פירוק השותפות: "לשמאל אין קו אדום"
אילוסטרציה צילום: Pixabay

נבו כהן, האסטרטג של עוצמה יהודית, התייחס בראיון לעטרה גרמן ב'מקור ראשון' לעזיבה של שותפו לחברת הלובינג CIY, ראש המוסד לשעבר דני יתום, בעקבות העבודה עם בן גביר.

"הפעילות שלי עם בן-גביר היא פרטית, אין לה שום קשר לחברה, אבל באופן קולגיאלי, הודעתי לדני על כך סמוך לתחילת העבודה בקמפיין, והוא מאוד לא אהב את זה. ברגע שפורסמה ההודעה התחיל עליהום מטורף על דני מצד השמאל האליטיסטי, ולא עזרו כל ההסברים שלו שזו עבודה פרטית שלי ושאין לו שום יכולת לשנות זאת. נחשול השנאה לא הפסיק להטריד אותו, והשבוע גם התקשורת התחילה לטפס עליו בעניין. הוא ביקש להתפטר מהחברה, ובישיבת שותפים החלטנו לפרק את החברה".

"אני מכבד מאוד את דני, הוא אדם בעל זכויות. זו ההחלטה שלו, ואני בטוח שבנפרד כל אחד מאיתנו ימשיך לשגשג לא פחות מבעבודה המשותפת".

לדבריו, הופתע מגל הביקורת משמאל: "נוהגים לייחס לימין חוסר גבולות, אבל המציאות מראה שיש גורמים בשמאל שפשוט אין להם קו אדום. אני שמח מאוד שהקבוצות האלה באוכלוסייה הולכות ומתמעטות. לפי כל הסקרים הם הולכים להפסיד, ואני מאוד מקווה שב-1 בנובמבר הם יובסו. זה שמאל אליטיסטי שיש לו תחושת התנשאות ויהירות על הקהלים שבן-גביר מביא. הם רוצים שהימין ימשיך להיות כנוע. זה המנוע של מיעוט קטן, פוסט-ציוני, שמרגיש שהוא בעלי המדינה".

כזכור, האלוף במיל' וראש המוסד לשעבר דני יתום החליט לפרק את השותפות עם כהן. יתום ספג לא מעט ביקורת מקרב חבריו ואנשי תקשורת על העובדה שהחברה שלו מספקת שירותים לבן גביר, בעקבות הביקורת הוא הודיע כי החליט לנתק את קשריו העסקיים עם נבו כהן ולפרק את החברה בה היו שותפים.

יוחאי דנינו חשף ב'יום ליום' כי ההודעה של דני יתום על פירוק השותפות עם כהן הגיעה לאחר מסע לחצים כבד מאנשי השמאל, בין היתר ממשפחתו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין. לפי ינון מגל, יתום ניתק את קשריו העסקיים עם נבו כהן כחצי שעה אחרי שיחה שקיבל מדליה רבין.

חדשות JDN

art

 צבע אדום