מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

גורמים בליכוד: "אמסלם עושה פיגוע לקמפיין בכוונה"

בכירים במפלגה ניסו להרגיע את הח"כ הבכיר אחרי שתקף בחריפות השבוע את בכירי מערכת המשפט - בהווה ובעבר • בכיר במפלגה אומר: "אמסלם מנהל קמפיין עצמאי, האמירות שלו יותירו אותו מחוץ לממשלה"

גורמים בליכוד: "אמסלם עושה פיגוע לקמפיין בכוונה"
אילוסטרציה צילום: Pixabay

מתחים פנימיים בליכוד מעיבים על המסרים שיו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, מבקש להוציא לציבור כחלק מקמפיין הבחירות. הפעם מדובר בניסיון לרסן את ח"כ דודי אמסלם שמוביל קו תקיף, בניגוד לזה הממלכתי שנתניהו מבקש לשדר.

ב'חדשות 12' דווח כי נתניהו דורש משמעת ברזל במסגרת הקמפיין, זאת מתוך ההבנה שהבחירות הקרובות יכולות להיות מוכרעות על חודו של מנדט אחד. אולם, לא בטוח שכל הגורמים בתוך הליכוד מספקים לו זאת.

"אמסלם מנהל קמפיין עצמאי, שום דבר אצלו לא מתואם ואין פלא שכמה מההתבטאויות שלו בראיונות האחרונים אומצו מיד לקמפיין של המחנה הממלכתי נגד הליכוד", אומר גורם בכיר במפלגה.

עוד הוא מדגיש כי אמסלם מתנהל מתוך סערת רגשות בכל מה שקשור לסוגיית מערכת המשפט. לדבריו, "האמירות שלו, והתנאים שהוא מציב – יותירו אותו מחוץ לממשלה שנרכיב".

בראיון שקיים בשבוע שעבר בערוץ 13, התבטא אמסלם נגד מערכת המשפט ואף העמיד אולטימטום לנתניהו, שלפיו אם לא יתמנה לשר המשפטים לא ייכנס לממשלה. אמסלם תקף את היועץ המשפטי לשעבר אביחי מנדלבליט, את מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך ואת פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן, וטען כי השלושה "צריכים לשבת בכלא".

ב'ישראל היום' דווח כי בשבוע החולף ניסו כמה גורמים בכירים, ביניהם גם ראש המטה של נתניהו, צחי ברוורמן, לדבר עם אמסלם ולהרגיעו. השבוע מתוכננת פגישה בין אמסלם ונתניהו כחלק מסבב הפגישות של נתניהו עם הח"כים אחרי הפריימריז.

"אמסלם עושה פיגוע לקמפיין בכוונה", אומרים בליכוד, "הוא יודע מה המצב כעת. אמסלם לא מנותק. הוא כועס על נתניהו והוא בוחר לפגוע בכוונה בקמפיין".

חדשות JDN

art

 צבע אדום