מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ארה"ב: חייל קומנדו מת ושניים נפצעו לאחר ירי ברחוב

חייל מהכוחות המיוחדים ההולנדיים מת לאחר שנורה בעיר אינדיאנפוליס בארה"ב. שניים מחבריו של החייל נפגעו אף הם. בהצהרה של משרד ההגנה ההולנדי נאמר כי איש קומנדו מת מפצעיו לאחר שהוא ושני חברים נורו מחוץ לבית מלון בארה"ב

ארה"ב: חייל קומנדו מת ושניים נפצעו לאחר ירי ברחוב
חיילים הולנדים צילום: משרד ההגנה ההולנדי

חייל מהכוחות המיוחדים ההולנדיים מת לאחר שנורה בעיר אינדיאנפוליס בארה"ב. שניים מחבריו של האיש שהיו באימון מיוחד בבסיס סמוך, נפגעו אף הם. בהצהרה של משרד ההגנה ההולנדי ביום שני נאמר כי חייל קומנדו של כוחות המיוחדים מת מפצעיו לאחר שנורה מחוץ לבית מלון, שניים מחבריו נפצעו. כלי תקשורת מקומיים אמרו כי נראה שהירי באינדיאנה הגיע בעקבות מריבה קודמת ולא היה אקראי.

שלושת החיילים, ששהו בארה"ב לצורך אימונים, היו מחוץ לתפקיד כאשר התקרית אירעה בשעות המוקדמות של יום שבת, כך נאמר בהודעת משרד ההגנה. "חייל הקומנדו ההולנדי שהיה במצב אנוש בבית חולים בעיר האמריקנית אינדיאנפוליס מת מפצעיו", נכתב בהודעת משרד ההגנה ההולנדי, "משפחתו וחבריו היו לצידו".

מהמשרד נמסר כי שני החיילים האחרים היו בהכרה ויכולים לדבר. כל שלושת החיילים הגיעו מחיל הקומנדו ההולנדי. המשטרה הצבאית ההולנדית אמרה שהיא שלחה שלושה בלשים לאסוף מידע, אם כי ללא סמכות שיפוט הם לא יפתחו בחקירה משלהם.

הרשויות אמרו כי החיילים נפצעו ביום שבת במרכז העיר אינדיאנפוליס, לפי המשמר הלאומי של אינדיאנה, החיילים התאמנו במרכז האימונים העירוני של מוסקטאטוק, מתחם של 1,000 דונם דרומית מזרחית לאינדיאנפוליס. אנשי משרד ההגנה מתאמנים במרכז "כמו גם בעלי ברית אחרים", נמסר מהמשמר הלאומי.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום