מבזקים +
תל אביב 0°c
באר שבע 31°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 0°c
בני ברק 0°c
אשדוד 27°c
י"ב תשרי התשפ"ה | 14.10.2024
תל אביב 0°c
באר שבע 31°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 0°c
בני ברק 0°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

טרגדיה: הבחור שמעון מאיר דרשן ז"ל טבע בנתניה

לאחר שבשבועיים האחרונים נלחמו על חייו, הלך הערב לעולמו הבחור החשוב שמעון מאיר דרשן ז"ל מבני ברק תלמיד ישיבת 'כנסת יצחק' מודיעין עילית והוא בן 19 בלבד. על מועד מסע הלוויה נעדכן בהמשך

טרגדיה: הבחור שמעון מאיר דרשן ז"ל טבע בנתניה
אילוסטרציה צילום: unsplash

טרגדיית בין הזמנים: הלך לעולמו הבחור החשוב שמעון מאיר דרשן ז"ל מבני ברק, תלמיד ישיבת 'כנסת יצחק' במודיעין עילית שטבע לפני שבועיים בחוף החרדי בנתניה והוא בן 19 בלבד. 

ביום שני י"ח אב בערב הוא טבע סמוך לחוף הנפרד בנתניה ונמשה מהמים כשהוא ללא הכרה. צוותי מד"א ואיחוד הצלה ביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות כשבסופן הוא פונה במצב אנוש לבית החולים לניאדו בקרית צאנז בעיר. רבים התפללו וקרעו שערי שמים לרפואתו של שמעון מאיר בן עדינה חדוה, במשך שבועיים הוא היה מורדם ומונשם במצב קשה מאוד והערב הוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

שמעון מאיר ז"ל נולד בבני ברק בז' תשרי תשס"ד להוריו הרב אביתר מנחם דרשן שילבחט"א מחשובי האברכים בבני ברק, ואמו מרת עדינה חדוה שתחי' המתגוררים ברחוב הגר"א בבני ברק.

הוא למד בבחרותו בישיבה הגדולה 'כנסת יצחק' במודיעין עילית, שם עלה ונתעלה במעלות התורה והיראה והיה לבן עלייה בתורה ויראת שמים.

אליה שער, חובש בכיר באיחוד הצלה סיפר לאחר הטבעיה: "בסיוע אזרחים משיתי את הצעיר מהמים והתחלתי לבצע בו פעולות החייאה. חובשים נוספים שהגיעו ברכב השטח של איחוד הצלה המשיכו בפעולות ההחייאה ובמהלכן למרבה הנס חזר דופק". עמוס, ארביב חובש נוסף של איחוד הצלה שהשתתף אף הוא בפעולות ההחייאה מסר: "לאחר שחזר דופק הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים לניאדו שבסמוך כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה".

כאמור, הערב הוא השיב את נשמתו ליוצרה במרכז הרפואי לניאדו בקרית צאנז בנתניה למגינת לב בני המשפחה וחבריו. 

על מועד מסע הלוויה הלילה נעדכן בהמשך.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art