מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 26°c
חיפה 23°c
ירושלים 22°c
בית שמש 25°c
בני ברק 29°c
אשדוד 25°c
י"ב תשרי התשפ"ה | 14.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 26°c
חיפה 23°c
ירושלים 22°c
בית שמש 25°c
בני ברק 29°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

קושנר חושף: השיחה הדרמטית בליל הסדר

חתנו של נשיא ארצות הברית לשעבר טרמאפ עומד לפרסם את ספר זכרונותיו, בו בין היתר יספר על שיחה שקיבל מיורש העצר הסעודי באמצע ליל הסדר שקיים עם משפחתו: "לא יכולתי שלא להבחין בפרצופים המאוכזבים של הילדים"

קושנר חושף: השיחה הדרמטית בליל הסדר
ג'ארד קושנר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ג'ארד קושנר, חתנו ויוצעו הבכיר של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, עתיד לפרסם בימים הקרובים את ספרו, בו הוא מגולל על כהונתו בבית הלבן, וקטעים ממנו כבר נחשפים.

האתר Forward מצטט קטעים מתוך הספר, ששמו "היסטוריה מרעישה – זיכרונות בבית הלבן". כך מסופר על שיחת טלפון דרמטית שקיבל קושנר בשיא ליל הסדר שקיים בחג הפסח בשנת 2020, שגרם לו לנטוש את השולחן המשפחתי.

"כאשר ביצענו את הטקסים הקדושים ולקחנו חלק בארוחת פסח, זה כמעט הרגיש כאילו החיים שוב נורמליים. כששרנו את שיר הפסח האהוב עליי, 'והיא שעמדה', תפילה על הבטחתו של אלוקים לחלץ כל דור של העם היהודי מידי המדכאים שלו, הצליל המוכר של הטלפון שלי שבר את השלווה".

"זה היה יורש העצר מוחמד בן סלמאן, והייתי חייב לענות. איוונקה הנהנה בהבנה, כמובן, אבל לא יכולתי שלא להבחין בפרצופים המאוכזבים של הילדים כשיצאתי מהחדר", מספר קושנר.

עוד מספר קושנר בספרו שהוא לא הורשה להשתתף בדיונים על העברת השגרירות האמריקאית לירושלים. ראש צוות הבין הלבן, ג'ון קלי, ביקש ממנו ומהשליח המיוחד ג'ייסון גרינבלט לא לקחת חלק בדיונים "כי הוא לא רצה שההיסטוריה תראה ששלושה יהודים אורתודוקסים, שעשויים להיות מוטים לטובת ישראל, השתתפו בפגישה שכזו".

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art