מבזקים +
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נושאת הטילים הגרעיניים של פוטין הייתה מעורבת בתאונה?

משאית ענקית שנראית כנושאת טילים גרעיניים של פוטין הייתה מעורבת בתאונת דרכים ברוסיה, מה שהעלה חשש כי נשק יום הדין עלול להיות בסכנה. הפרטים המדויקים של התאונה עדיין אינם ברורים, ולא דווח מתי בדיוק היא התרחשה

נושאת הטילים הגרעיניים של פוטין הייתה מעורבת בתאונה?
התאונה המסוכנת צילום: @tom_bullock

תאונת דרכים במעורבות משאית ענק שבעבירה לכאורה טילים בין-יבשתיים של פוטין חוללה דרמה לא קטנה ועוררה דאגה ברשתות החברתיות. התאונה הפכה מפחידה עוד יותר בגלל מה שנשאה. לפיד הדיווחים, המשאית נשאה טילים בליסטיים בין-יבשתיים.

הרכב המאסיבי גרם להרס מוחלט של מכונית סדאן, הפרטים המדויקים של התאונה עדיין אינם ברורים, אולם נראה כי החשש שטיל גרעיני היה מעורב בתאונה, לא אומת. כמו"כ, לא דווח מתי בדיוק התרחשה התאונה.

התמונה פורסמה בטוויטר על ידי טום בולוק, מנתח מודיעין הגנה, ששיתף תמונה של ההרס עם הכיתוב "תאונת דרכים לאחרונה ברוסיה". דיווחים שונים טוענים כי המשאית הענקית בתמונה הוא למעשה רכב ICBM להכשרת נהגים בעל מראה דומה מאוד לנושאת טילים רוסיים.

כלי הרכב הענקיים והנדירים נושאים טנקים במקום טילים, וחלקם ממולאים בחול או מים כדי לעזור לנהגים להתאמן על הכובד ועל המהירות של הובלת טיל כבד, כך מדווח The Drive.

הטיל הבליסטי הבין יבשתי טופול, שבתחילה חששו כי הוא נמצא על גב המוביל שהיה מעורב בתאונה, אורכו 22.7 מטרים, ונע במהירות של 20,000 קילומטרים לשעה, נושא ראש נפץ של מגהטון אחד, מספיק כדי להרוס חלק גדול מלונדון בפיצוץ בודד.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום