מבזקים +
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בכיר ברע"מ מודה: "היינו מסכלים מבצע בעזה"

יועצו של חבר הכנסת וואליד טאהא מרע"מ אומר כי אם הממשלה הייתה מתפקדת כעת, רע"ם הייתה מסכלת את המבצע הצבאי בעזה | בהמשך שיגר הבהרה: "הדברים שנאמרו על ידי במהלך ראיון לתחנת רדיו מכאן, נאמרו על דעתי העצמית, ואינם משקפים את עמדת רע"ם"

בכיר ברע"מ מודה: "היינו מסכלים מבצע בעזה"
בנט, לפיד ועבאס צילום: דוברות רע"מ

אחד ממוקדי השיח סביב יציאת ממשלת המעבר הנוכחית למבצע צבאי בעזה, הוא האם במידה והממשלה הייתה ממשיכה בכהונתה ונתמכת על ידי רע"מ, היא הייתה יוצאת למבצע צבאי בעזה, או שמא נמנעת מכך ומשמרת בכל מחיר את הקואליציה.

תשובה לכך אולי ניתן ללמוד מדברים שאמר היום סעיד בדראן, יועצו של מקום 2 ברע"מ, חה"כ וואליד טאהא, שבריאיון לנאדר אבו ברשת ב' בערבית אמר כי "אם הייתה ממשלה מתפקדת לא היה מבצע בעזה כי היינו מסכלים אותו".

היועץ נשאל האם לדעתו התפרקות הממשלה היא זו שדחפה את ממשלת המעבר לפתוח במלחמה? היועץ השיב בחיוב ואמר כי "בתקופה שרע"מ הייתה בקואליציה היא זו שהחזיקה אותה והחליטה על גורלה". לדבריו, "הממשלה לא הייתה מעיזה לצאת למלחמה בעזה".

לאחר שהדברים עוררו סערה, סעיד בדראן שיגר תגובה: "אני מבהיר בזאת שאינני דובר רע"ם, וכי הדברים שנאמרו על ידי במהלך ראיון לתחנת רדיו מכאן, נאמרו על דעתי העצמית, ואינם משקפים את עמדת רע"ם".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום