מבזקים +
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

התיעוד מוכיח: השיגור הכושל שהוביל להרג הילדים בעזה

בתחקיר שערכו בצה"ל התברר כי האירוע בצפון הרצועה בו נהרגו כארבעה ילדים לא נגרם מתקיפה ישראלית אלא כתוצאה משיגור רקטה מהרצועה, שנפלה בלב ג'באליה. תיעוד

התיעוד מוכיח: השיגור הכושל שהוביל להרג הילדים בעזה
השיגור הכושל שפוגע בתוך עזה צילום: צילום מסך

כלי התקשורת ברצועת עזה דיווחו הערב (שבת) כי שבעה בני אדם, ביניהם ארבעה ילדים, נהרגו בתקיפה בג'באליה, בצפון רצועת עזה. בצה"ל התמהמהו תחילה להסביר את התמונות הקשות אך בהמשך הבהירו כי צה"ל לא תקף ברצועה מאז סמוך לשעה 18:30, בעוד הפיצוץ בו נפגעו הילדים אירע בשעה 20:30.

בסרטון שמתפרסם לפני זמן קצר ברשתות הערביות נראה טיל ששוגר ככל הנראה מאזור ג'באליה, משנה לפתע את המסלול הבליסטי שלו ונוחת בתוך הרצועה.

 

ממערך ההסברה הלאומי נסמר כי שיגור כושל של הג'יהאד האסלאמי הוא הגורם להרג הטראגי של הילדים בג'באליה וזאת בניגוד לפרסומים הפלסטינים שמכנים את האירוע "טבח ג'באליה".

לגבי האירוע בג'באליה מבהירים כי בידי ישראל יש סרטונים המוכיחים מעל לכל ספק שלא מדובר בתקיפה ישראלית. "הוכח באופן חד-משמעי כי מדובר בשיגור כושל של רקטה ששוגרה על ידי הג'יהאד האסלאמי", נמסר.

עם פרסום הידיעות בתקשורת הפלסטינית והבינלאומית, התקיים תחקור כולל שהעלה באופן חד-משמעי כי לא מדובר בתקיפה ישראלית אלא בשיגור רקטה מהרצועה, שנפלה בלב ג'באליה.

כל ירי של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הוא פשע מלחמה כפול. הוא יורה על אזרחים, ומשתמש בתושבי עזה כמגנים אנושיים.

האירוע הזה הוא דוגמא לפגיעה של הג'יהאד האסלאמי בתושבי הרצועה.
ישראל מצרה על כל פגיעה בחפים מפשע.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום