מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 27°c
אשדוד 25°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 27°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

צרפת בוערת: בן 14 חודשים נשכח ברכב ומת

אירופה לוהטת: פעוט בן 14 חודשים מת במכונית לוהטת בצרפת לאחר שהאבא שכח להוריד אותו בתינוקייה ונסע לעבודה. הילד מת כעבור זמן קצר, המורים אושפזו בבית החולים לאחר שנכנסו להלם כשגילו את הנורא מכל. האסון אחרי על רקע החום והשריפות שמשתוללות בצרפת

צרפת בוערת: בן 14 חודשים נשכח ברכב ומת
שריפה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

פעוט, בן שנה וחודשיים, נמצא מת לאחר שהושאר בטמפרטורות מחניקות במכונית לוהטת על ידי אביו. לפי הדיווחים בצרפת, האבא שכח להוריד את הילד בפעוטון לפני שיצא לעבודה. חקירה נפתחה לאחר שהתינוק נמצא מת בחניון בחברת התעופה ספרן בבורדס, דרום מערב צרפת ביום רביעי האחרון אחר הצהריים בשיא החום.

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, הפעוט הושאר בתוך הרכב הלוהט של אביו שחנה במקום עבודתו לאחר ששכח להוריד את הילד בפעוטון. "מחקירות ראשוניות עולה כי הילד מת מחנק והתייבשות", אמרה התובעת ססיל גנסאק. טמפרטורות שיא ושריפות בשדה קוצים פרצו בס השבוע בחלקים הדרומיים של צרפת, אך בזמן מותו של התינוק הטמפרטורה הרקיעה שחקים.

אימו של הילד גילתה כי הילד לא הגיע לתינוקייה ביום רביעי. כוחות החירום הוזנקו למקום הרכב מיד, הם ניסו לבצע החייאה בילד בסביבות השעה 17:00 ביום רביעי האחרון. "אף אחד לא שמע את הרעש הקטן ביותר", אמרה התובעת הציבורית גנסאק.

הוריו של התינוק, שלשניהם אין עבר פלילי קודם, נשלחו לבית החולים לאחר שסבלו מ"הלם", כך נמסר. הרשויות הקימו צוותי תמיכה פסיכולוגיים לאנשי הצוות בפעוטון של הילד המטפל בכ-80 ילדים.

ז'ירונד, אזור המקיף את בורדו בדרום-מערב צרפת, מתמודד עם שריפות שדה וביער אורנים במשך קצת יותר משבוע, אזור בגודל כפול מפריז נשרף. יותר מ-30,000 בני אדם פונו ועשרות בעלי חיים בגן חיות מקומי מתו בגלל החום.

כמעט 2,000 כבאים מלווים במטוסי מים ומסוקים נאבקו כדי להשתלט על הלהבות על רקע טמפרטורות שהגיעו ל-42.4. זה מגיע לאחר שגל חום קטלני ושובר שיאים שטף את אירופה והביא טמפרטורות מעל 40 מעלות חום והפך את היבשת לקופסה לוהטת. עשרות שריפות השתוללו גם ברחבי ספרד, איטליה, יוון, פורטוגל וסלובניה - עם פי 4 בעוצמה בהשוואה לממוצע.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום