מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 27°c
אשדוד 25°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 27°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

צפו: רכב השודדים נוסע לאחור ומנפץ את שמשת החנות

מכונית שנסעה לאחור לתוך חלון ראווה של חנות תכשיטים במנצ'סטר, אנגליה, השאירה את העוברים ושבים בהלם; עוברי אורח מזועזעים צפו בשוד ונותרו המומים. "אפשר היה לראות את המכונית מתנפצת לתוך החנות, היו חמישה או שישה אנשים, חלקם נשאו נשק"

צפו: רכב השודדים נוסע לאחור ומנפץ את שמשת החנות
הרכב נכנס בחלון הראווה של החנות צילום: צילום מסך

קבוצה של רעולי פנים ניפצה את חזית החנות באמצעות נסיעה לאחור עם מכונית. התקרית אירעה בסביבות השעה 13:40 ביום שבת 23 ביולי, בכביש ווילמסלו, רושולם, בקארי מייל דרום מנצ'סטר. הקבוצה, חמושה בכלי נשק, השאירה שובל של הרס כשעשו את דרכם לתוך החנות.

המכונית ששימשה לשוד נותרה הרוסה באמצע הכביש, המשטרה סגרה את הרחוב הסואן למספר שעות תוך ביצוע חקירות, כולל זיהוי פלילי. עד לשעה זו לא בוצעו מעצרים ולא ידוע כמה נשדד מהחנות. גבר אחד נותר עם פציעות קלות, ציינה המשטרה.

 

דובר משטרת מנצ'סטר אמר לתקשורת "ביום שבת ה-23 ביולי בסביבות השעה 13:40, שוטרים הוזעקו לשוד מזוין ברחוב ווילמסלו ברושולם. גבר סבל מפציעות קלות, השוטרים נשארו במקום לחקור".

עד ראייה אחד סיפר ל'מנצ'סטר איבנינג ניוז', "כל המכוניות עצרו פתאום ואפשר היה לראות את המכונית מתנפצת לתוך החנות, לא ידעתי מה לחשוב. בטח היו חמישה או שישה אנשים, חלקם נשאו נשק".

"הם השתמשו במכונית כדי לרסק את החנות, הם נסעו במכונית אחרת, הכול היה מאוד מהיר, זה היה מטורף שזה קורה לאור יום כשתמיד כל כך עמוס כאן. אבל זה באמת לא הפתעה כאן כבר".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום