מבזקים +
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

גנץ תוקף את שקד: "דבר חמור שראוי לגינוי"

שר הביטחון גנץ תוקף את השרה שקד על תמיכתה באנשי הימין שנאבקים בימים האחרונים עם כוחות הביטחון על הקמת מאחזים ביו"ש: "צר לי מאוד שהיו נבחרי ציבור שבחרו לתמוך ואף לעודד הפרת חוק - זה דבר חמור מאוד שראוי לגינוי" | דבריו מצטרפים לשר לבט"פ שתקף אותה מוקדם יותר היום

גנץ תוקף את שקד: "דבר חמור שראוי לגינוי"
בני גנץ צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ

שר הביטחון בני גנץ מוציא הערב (חמישי) הודעה בה הוא תוקף את שרת הפנים איילת שקד על תמיכתה באנשי הימין שנאבקים בימים האחרונים מול כוחות הביטחון על הקמת מאחזים ביו"ש.

"במהלך היומיים האחרונים כוחות צה"ל, משטרת ישראל ומג"ב פעלו באופן נחוש ומקצועי, ומנעו הקמתם של מאחזים בלתי חוקיים ביהודה ושומרון תוך פגיעה בסדר הציבורי", כותב גנץ

לדברי שר הביטחון: "לצד המחויבות שלנו למלחמה בטרור, לביטחון המתיישבים ולשמירה על ההתיישבות החוקית - לא נאפשר פגיעה בשלטון החוק".

הוא תוקף את חברתו לממשלה, שקד: "צר לי מאוד שהיו נבחרי ציבור שבחרו לתמוך ואף לעודד הפרת חוק - זה דבר חמור מאוד שראוי לגינוי. מערכת הביטחון תמשיך לפעול בצורה ממלכתית ולשמור על החוק והסדר באיו"ש ויש לה גיבוי מלא לכך".

"שוב אלימות (נגד) מתנחלים". כתבה אמש שקד בחשבון הטוויטר שלה. "כדאי שהמשטרה תשמור את האנרגיה שלה למיגור הפשע האמיתי במדינה.". לדבריה, מדובר ב"בני הנוער הנהדרים שהתגייסו באמצע חופשת הקיץ כדי ליישב את הארץ הזו הם השראה אמיתית, ומסירותם משמשת ערובה לכך שהציונות תצלח כל אתגר או משבר, פנימי או חיצוני. חזקו ואמצו!".

השר לביטחון הפנים עומר בר לב מהצד השני שבמפה הפוליטית - מפלגת 'העבודה' שבה יצטרך להיבחר בעוד כשלושה שבועות בפריימריז קרץ לבייס שלו ותקף את השרה שקד: ‏"כדאי ששרה בכירה בממשלה לא תעודד על גבם של השוטרים והשוטרות המסורים הפרת חוק ופעילות עבריינית - רק כי היא נואשת להתחנף ל"בייס" ומנסה לעבור את אחוז החסימה".

לדברי בר לב: "גם השרה יודעת שפעילותם של העבריינים שהיא מעודדת, מסיטה את צה"ל והמשטרה מביצוע תפקידם ופוגעת בביטחונה של מדינת ישראל".

גם חבר הכנסת רם שפע ממפלגת 'העבודה' תקף: ‏"השעות האחרונות הן מהמופרעות ביותר שזכורות לי, אני בכנות מתקשה להאמין שזה אמיתי."

"שרה בישראל, חברי כנסת, ראשי מועצות ועוד קוראים לציבור לדרוס את החוק ולהקים מאחזים בלתי חוקיים. איך אין לכם בושה להגיד שזאת ציונות? אתם סכנה אמיתית לדמוקרטיה, הגעתם לשפל מוסרי חדש". כך שפע.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום