מבזקים +
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

השר תוקף את שקד: "נואשת ומתחנפת; מנסה לעבור את אחוז החסימה"

עימות בממשלה על רקע העימותים בשומרון סביב בניית המאחזים הבלתי חוקיים על ידי אלפי מתנחלים אתמול. השרה שקד קורצת חזרה למצביעי הימין ותוקפת את המשטרה על האלימות שהפעילה. מנגד שר המשטרה תוקף אותה וקורץ למצביעיו: "מעודדת הפרת חוק עבריינית כדי להתחנף לבייס"

השר תוקף את שקד: "נואשת ומתחנפת; מנסה לעבור את אחוז החסימה"
שולחן הממשלה צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

הקמת המאחזים הבלתי חוקיים אתמול על ידי אלפי מתנחלים בשומרון, מובילה לעימות בתוך הממדלה על רקע הבחירות. כשכל צד מנסה לקרוץ למצביעיו הפוטנצייאליים.

יו"ר 'ימינה' שרת הפנים איילת שקד בחרה דווקא לתקוף את המש‏טרה בגין תיעודים שפורסמו מהם עלה כי היא נוקטת באלימות ואגרסיביות יתרה כלפי המתנחלים ובמילותיה קרצה חזרה לבייס המצביעים שלה בימין.

"שוב אלימות (נגד) מתנחלים". כתבה שקד בחשבון הטוויטר שלה. "כדאי שהמשטרה תשמור את האנרגיה שלה למיגור הפשע האמיתי במדינה.". לדבריה, מדובר ב"בני הנוער הנהדרים שהתגייסו באמצע חופשת הקיץ כדי ליישב את הארץ הזו הם השראה אמיתית, ומסירותם משמשת ערובה לכך שהציונות תצלח כל אתגר או משבר, פנימי או חיצוני. חזקו ואמצו!".

השר לביטחון הפנים עומר בר לב מהצד השני שבמפה הפוליטית - מפלגת 'העבודה' שבה יצטרך להיבחר בעוד כשלושה שבועות בפריימריז קרץ לבייס שלו ותקף את השרה שקד: ‏"כדאי ששרה בכירה בממשלה לא תעודד על גבם של השוטרים והשוטרות המסורים הפרת חוק ופעילות עבריינית - רק כי היא נואשת להתחנף ל"בייס" ומנסה לעבור את אחוז החסימה".

לדברי בר לב: "גם השרה יודעת שפעילותם של העבריינים שהיא מעודדת, מסיטה את צה"ל והמשטרה מביצוע תפקידם ופוגעת בביטחונה של מדינת ישראל".

גם חבר הכנסת רם שפע ממפלגת 'העבודה' תקף: ‏"השעות האחרונות הן מהמפורעות ביותר שזכורות לי, אני בכנות מתקשה להאמין שזה אמיתי."

"שרה בישראל, חברי כנסת, ראשי מועצות ועוד קוראים לציבור לדרוס את החוק ולהקים מאחזים בלתי חוקיים. איך אין לכם בושה להגיד שזאת ציונות? אתם סכנה אמיתית לדמוקרטיה, הגעתם לשפל מוסרי חדש". כך שפע.

יצוין כי חברי כנסת ממפלגת הציונות הדתית ובראשם איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ עלו למקום אתמול וחיזקו את המתנחלים שלפחות 5 מהם נעצרו. בן גביר אף ניצל חסינותו כדי להוביל ברכבו בקבוקי שתיה לפעילים. וחברת הכנסת מיכל וולדיגר אף נצפתה חוסמת בגופה ניידת משטרה שבתוכה ישב עצור.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום