מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 27°c
אשדוד 25°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 27°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

שודד בנק התחפש לסבתא כדי לחמוק משוטרים

שודד בנק בארה"ב נמלט מהמשטרה לאחר שהתחפש לסבתא זקנה. המשטרה פתחה במצוד אחריו. החשוד שדד את סניף בנק צ'ייס, ועל פי החשד, הוא אמר לפקידה שיש לו אקדח והשתמש בפתק כדי לדרוש מזומן, תוך שהוא מאיים עליה

שודד בנק התחפש לסבתא כדי לחמוק משוטרים
השודד מחופש לסבתא זקנה צילום: משטרת מקדונו ג'ורג'יה

משטרת מקדונו בג'ורג'יה ארה"ב, מסרה כי סניף בנק צ'ייס היה קורבן לשוד ביום שני האחרון. השודד שהתחפש לסבתא זקנה אמר לעובדת הבנק כי יש לו נשק. הוא נמלט בהצלחה עם השמלה שלבש. הרשויות אמרו כי השודד לבש שמלה פרחונית, פאה אכרומטית וכפפות לטקס בצבע כתום.

ממשטרת מקדונו נמסר כי החשוד שדד את סניף בנק צ'ייס, ועל פי החשד, הוא אמר לפקידה שיש לו אקדח והשתמש בפתק כדי לדרוש מזומן תוך שהוא מאיים עליה, על פי החשד, הוא נמלט ברכב ללא לוחית זיהוי, כך מסרה המשטרה.


תיאור השודד כפי שהפיצה המשטרה

בחודש ינואר האחרון נכנס אדם לסניף בנק באטלנטה, ג'ורג'יה, כשהוא עוטה מסכה בהתאם לימי הקורונה, כמו גם משקפי שמש וכובע, ומסר לכספרית אישור משיכה עם פתק בו כתוב שהוא מעוניין למשוך 12 אלף דולר. בפתק גם היה כתוב כי הוא מעונין לספור את הכסף במקום אחר ובסופו נכתב: "אני מעוניין להיות דיסקרטי".

הפקידה אמרה למנהל הסניף כי היא חושדת בניסיון שוד, והמשטרה הוזעקה למקום. האיש נעצר לזמן קצר, ולאחר שהוכיח את זהותו הוא שוחרר. מסתבר שהאיש ראיין קוגלר, במאי מפורסם בארה"ב שרק ניסה להישאר דיסקרטי, "המצב הזה לא היה צריך לקרות", אמר קוגלר לאתר האמריקני TMZ, אך הוסיף כי "המשכנו הלאה".

דובר הבנק אמר לאחר שהתבררה זהותו. "אנו מצטערים מאוד על כך שהתקרית הזו התרחשה, זה לא היה צריך לקרות והתנצלנו בפני מר קוגלר".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום