מבזקים +
תל אביב 28°c
באר שבע 28°c
חיפה 25°c
ירושלים 26°c
בית שמש 28°c
בני ברק 34°c
אשדוד 28°c
י"ב תשרי התשפ"ה | 14.10.2024
תל אביב 28°c
באר שבע 28°c
חיפה 25°c
ירושלים 26°c
בית שמש 28°c
בני ברק 34°c
אשדוד 28°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

המסר של ליברמן ברוסית; "תשמרו על הכיסים, החרדים בדרך לשלטון"

הבחירות הולכות וקרבות ובמפלגות מתחילים לחמם מנועים ולהדליק את השטח | אחת המפלגות היא 'ישראל ביתנו', שבוחרת כרגיל להשתלח במגזר החרדי, בתקווה לקושש קולות רוסיים | בראיון שהעניקה ח"כ מטעם המפלגה, נאמרו דברים מלאי שנאה ואנטישמיות כלפי המגזר ונציגיו

המסר של ליברמן ברוסית; "תשמרו על הכיסים, החרדים בדרך לשלטון"
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הבחירות בפתח וההסתה ברוסית החלה: במפלגת 'ישראל ביתנו' החלו לשדר מסרים לציבור הרוסי, הבוקר (שני) בתקשורת הרוסית. התפרסמה באתר 'עיתון טי וי' ברוסית מסר לקראת הבחירות מטעם ח"כ של ישראל ביתנו, "תשמרו על הכיסים שלכם החרדים בדרך לשלטון".

חבר הכנסת אורי מקלב התייחס להסתה, "זהו המסר של 'ישראל ביתנו' שמנסה להסית כנגד הציבור החרדי בניסיון לכסות על כשלנו - מי שיסית כנגד הציבור החרדי אזרחי ישראל לא יסלחו לו".

בנאום במליאה זעק מקלב על ההסתה, "כמה אפשר לפלג את העם?, אותו אחד שמקדם את חוק המטרו לצרכים אישיים, מאחורי חוק המטרו שנראה אולי כחוק תמים, יש מנויים וג'ובים למקורבים של שר האוצר. ליברמן מנוע מלפעול בכל דבר כמעט. יש לו ניגוד עניינים לו ולמשפחתו בכל דבר והוא עוד מדבר כי החרדים אשמים?.

 

חשוב לזכור, עליית המחירים היא הגורמת לפירוק הממשלה הזו, מדיניות של עליית מחירים הביאה את הבחירות הקרובות. רק היום העלה נגיד בנק ישראל את הריבית בפעם נוספת, דבר בעל משמעות גדולה מאוד על לוקחי המשכנתאות. אלפי שקלים בשנה. אנחנו רואים עליה בכל התחומים, בדיור, בשכירות, בחשמל, במים בבריאות", ציין.

עוד הוסיף מקלב "ממשלה שבתחילת דרכה דיברה על הוזלת המחירים וביקשה להיטיב עם האזרח נופלת בדיוק בדבר הזה. שר האוצר שמשנתו מבוססת על כך כי הציבור החרדי הוא הגורם ליוקר המחיה נופל בדיוק על הנושא הכלכלי, - היום הוא כבר לא יוכל להגיד כי הציבור החרדי הגורם ליוקר המחיה. הציבור לא מקבל את זה כי הוא מבין שהוא מנהל מדיניות כלכלית כושלת".

בחדרי חרדים

 צבע אדום