מבזקים +
תל אביב 0°c
באר שבע 31°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 0°c
בני ברק 0°c
אשדוד 27°c
י"ב תשרי התשפ"ה | 14.10.2024
תל אביב 0°c
באר שבע 31°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 0°c
בני ברק 0°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מהפך בארצות הברית: האמריקאים לא גאים במדינתם

סקר חדש של רשת "פוקס ניוז" השמרנית מראה כי רק 39 אחוזים מאזרחי ארה"ב "חשים גאווה במדינה שלהם", זאת לעומת 56 אחוזים שהודו "לא מתגאים בארה"ב" בעקבות התנהלותה בשנים האחרונות

מהפך בארצות הברית: האמריקאים לא גאים במדינתם
דגל ארצות הברית צילום: pixabay

רוב אזרחי ארצות הברית לא גאים במדינתם, כך חושף סקר שנערך על ידי רשת טלוויזיה שמרנית, זאת כנראה בשל כהונתו של נשיא המדינה, ג'ו ביידן, שהתמיכה בו בצניחה מתמדת.

לפי נתוני הסקר שפורסמו ב'פוקס ניוז', 56 אחוזים מאזרחי המדינה אומרים כי הם "לא מתגאים בארה"ב" כפי שהיא מתנהלת בשנים האחרונות. לעומתם, 39 אחוזים מאזרחי ארה"ב "חשים גאווה במדינה שלהם".

רוב גדול של מצביעי המפלגה הרפובליקנית טוענים כי אינם גאים בארה"ב יותר - שישים אחוז, לעומת 36 אחוזים מהם שאמרו ההיפך. בקרב המצביעים הדמוקרטים נרשמו נתונים צמודים יותר, כאשר 46 אחוזים הביעו גאווה להיות אזרחי ארה"ב מול 48 אחוזים שטענו ההיפך.

בקרב מהמצביעים העצמאיים נרשמו נתונים מדהימים כאשר רק 29 אחוזים חשו גאווה להתגורר בארה"ב מול 64 אחוזים שאינם מתגאים במדינתם יותר.

הנתונים מגיעים כמהפך לעומת סקר קודם שנערך בחודש יוני 2017, אז ענו 51 אחוזים כי הם מתגאים בארה"ב לעומת 45 אחוזים שטענו כי אינם חשים גאווה.

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art