מבזקים +
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

פורש או נערך לבחירות? בנט מונה את הישגיו

ראש הממשלה היוצא בנט מצייץ בטוויטר על הישגיו בשנה כהונתו. "רבים שואלים, מה בדיוק הצעדים שעשינו לעצור את ירי הרקטות ובלוני התבערה מעזה? מה בעצם עשינו שונה כדי להביא שקט כזה?"

פורש או נערך לבחירות? בנט מונה את הישגיו
נפתלי בנט צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

למרות שעתידו הפוליטי לוט בערפל ולפי דבריו בתקשורת הוא עדיין לא החליט האם יתמודד בבחירות הקרובות, ראש הממשלה נפתלי בנט ממשיך בקמפיין בו הוא מונה את הצלחותיו בכהונתו הקצרה.

בציוץ בטוויטר מפרט בנט כיצד לדבריו קיבל את המדינה מבחינה ביטחונית, ומציג השינוי הדרמטי בשנה החולפת. "רבים שואלים, מה בדיוק הצעדים שעשינו לעצור את ירי הרקטות ובלוני התבערה מעזה? מה בעצם עשינו שונה כדי להביא שקט כזה? (אזכיר לכם, שגם בעת כניסתי לתפקיד ביוני 2021, חמאס עדיין המשיך לשגר בלוני תבערה—26 שריפות ביום אחד)", כותב בנט.

"שתבינו", מסביר בנט, "פועל עזתי בעזה מרוויח 800₪ בחודש. פועל עזתי בישראל מרוויח 8,000₪ בחודש. פי עשרה! כשהשקט נמשך, הגדלנו עד ל-14,000 כיום. כרגע מאות אלפי עזתים מתקיימים על המשכורות של אותם הפועלים, לכן אין לחמאס אינטרס לפגוע בהם. 3. סגרנו את הברחת האמל"ח לתוך עזה דרך מעבר רפיח".

"זאת", כותב בנט, "בתיאום עם ידידי נשיא מצרים א-סיסי". לדבריו, "המדיניות הצליחה, בגדול!" בנט גם לא שוכח לחלק קרדיטים לשותפים לעשייה. "את כל הפעולות הללו עשינו יחד עם שר הביטחון בני גנץ, הרמטכ"ל וראש השב״כ, מפקד פיקוד הדרום, ומתפ"ש ואני מבקש להודות להם על כך. יחד, החזרנו את השקט לדרום".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום