מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 25°c
ירושלים 23°c
בית שמש 26°c
בני ברק 35°c
אשדוד 26°c
י"ב תשרי התשפ"ה | 14.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 25°c
ירושלים 23°c
בית שמש 26°c
בני ברק 35°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ניגון התורה: זיץ מוזיקלי סוחף בערב שבועות

מאות לומדי תורה כבר הבטיחו את מקומם בסדר "כולה שלי" שיתקיים בבית הכנסת הגדול בירושלים • בתוכנית: לימוד משותף של כל חלקי התורה, כיבוד עשיר וזיץ מוזיקלי סוחף בהשתתפות הרב הלל פלאי, עקיבא תורג'מן, נפתלי קמפה ואברומי ויינברג • כל הפרטים

ניגון התורה: זיץ מוזיקלי סוחף בערב שבועות
בררנות באכילה צילום: FREEPIK

ובאו כולם בברית יחד: בבית הכנסת הגדול בירושלים יתקיים ביום חמישי ג' סיוון, אירוע תקדימי והיסטורי בו יתכנסו יחד כמה מאות לומדי תורה מכל החוגים והמגזרים, על מנת לסיים יחד את התורה בתוך מספר שעות.

כל אחד מהלומדים יקבל ערכה מיוחדת הכוללת כרך שוטנשטיין ותנך מבואר עוז והדר. וכך, לאחר מספר שעות לימוד ייערך סיום על התורה כולה.

המיזם פונה לבני כל המגזרים תוך הדגשת הפן המאחד והמחבר של לימוד התורה עבור יהודים בכל העולם ובכל התקופות.

סדר הלימוד גובש ונערך ע"י מספר אברכים ת"ח, שדאגו לחלק לכל אחד קטע באופן "שווה" כך שלא רק הכמות נלקחת בחשבון אלא גם הקושי והמורכבות.

"לקחנו בחשבון לא רק את אורך הדף/הפרק אלא גם את המורכבות שלו כך שכל לומד יסיים את החומר בזמן שווה פחות או יותר", מספר אחד העורכים.

כאמור, האירוע יתקיים ביום חמישי שלפני חג השבועות בבית הכנסת הגדול בירושלים. יצוין כי תודות לתמיכתם של עיריית ירושלים והאגף לתרבות תורנית, יחד עם המנהל הקהילתי גינות העיר, הכניסה לאירוע תהיה חינמית, עבור כל משתתף שליבו יהיה חפץ בכך.

כמו כן במהלך האירוע יעמוד בר עם כיבוד עבור הלומדים, שלאחר הלימוד והסיום, יהנו מזיץ מרגש, ושעה של קורת רוח ושירי תורה ונשמה, בהשתתפות: הרב הלל פלאי, עקיבא תורג'מן, נפתלי קמפה ואבורמי ויינברג

מספר המקומות באירוע מוגבל וממוספר לפי "חלקי לימוד" כפי שחולקו, כאשר לפי שעה אזלו רוב הכרטיסים לאירוע. המארגנים מעריכים כי הכרטיסים כולם יאזלו כבר בשעות הקרובות ומבהירים כי לא תתאפשר כניסה מעבר למספר הראשוני שהוגדר.

ההשתתפות בהרשמה בלבד באמצעות הלינק>>>

בחדרי חרדים

 צבע אדום