מבזקים +
תל אביב 0°c
באר שבע 31°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 0°c
בני ברק 0°c
אשדוד 27°c
י"ב תשרי התשפ"ה | 14.10.2024
תל אביב 0°c
באר שבע 31°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 0°c
בני ברק 0°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הקרב על המיכל: עומסים בתחנות הדלק לקראת חצות

הבהלה לדלק: הלילה בחצות יעלו מחירי הדלק ב-66 אגורות לליטר, בתחנות הדלק ברחבי הארץ נצפו עומסים כבדים של נהגים שרוצים להספיק לתדלק במחיר היותר זול (אך גבוה מזה שנים) | עליית המחירים תגרום להוצאה כספית מידי חודש המוערכת בכ-100 ש"ח למשק בית

הקרב על המיכל: עומסים בתחנות הדלק לקראת חצות
תור בתחנת דלק צילום: Jamal Awad/Flash90

לקראת עליית המחירים הלילה בחצות, החל משעות אחר הצהריים עומסי תנועה רבים נוצרו סביב תחנות הדלק בניסיון של הנהגים להספיק ולתדלק מיכל מלא טרם עליית המחירים שתשפיע בעלייה של כ'100 ש"ח' בממוצע למשק בית. 

יהושוע, תושב גבעת שאול סיפר ל'בחדרי חרדים' כי עמד בתחנת הדלק שבכניסה לעיר יותר משעה וחצי בשביל לתדלק, "אני לא מבין למה לא יוצאים למחאה ארצית, נחנקנו מעליית המחירים ויוקר המחיה בארץ" בהמשך סיפר יהושוע כי אם שר האוצר הכושל לדבריו, לא יעשה מאומה הוא בהחלט ישקול פעמיים האם לנסוע לעבודה ברכב פרטי, "אי אפשר לחיות במדינה".

בתחילת השבוע הודיע משרד האנרגיה על עלייה נוספת ודרמטית במחירי הדלק כאשר המחיר יתעדכן הלילה בחצות, בין שלישי לרביעי.

מחירו של בנזין 95 אוקטן נטול עופרת יתייקר ב-66 אגורות לליטר ולא יעלה על 7.72 שקלים לליטר בשירות עצמי. שירות מלא יעלה עוד 21 אגורות לליטר.

מדובר בעלייה הדרסטית ביותר שהייתה בתקופה האחרונה. עליית המחירים הנוספת מגיעה לאחר שבמשרד האוצר כבר הורידו את עלות הבנזין (הורדת מס הבלו) בחצי שקל לליטר, אך עליית המחירים הנוכחית תמחק כליל את ההנחה במחירי הדלק שנכנס לתוקפה רק בחודש אפריל.

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art