מבזקים +
תל אביב 0°c
באר שבע 31°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 0°c
בני ברק 0°c
אשדוד 27°c
י"ב תשרי התשפ"ה | 14.10.2024
תל אביב 0°c
באר שבע 31°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 0°c
בני ברק 0°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

צלם הטלוויזיה שיקר בשידור חי, בן גביר תובע מיליון שקל והתנצלות

ח"כ בן גביר תובע מיליון שקלים והתנצלות מצלם תאגיד השידור שהותקף בשכונת שמעון הצדיק והכפיש את שמו בחדשות 12 כשטען כי חבר הכנסת לא הסכים להתייחס אליו והגיע לדבריו "רק בגלל שהרביצו ליהודים"

צלם הטלוויזיה שיקר בשידור חי, בן גביר תובע מיליון שקל והתנצלות
הרכב תקוע בחניון צילום: מתוך הסרטון

צלם כאן 11 איאד חראב הותקף אמש (ראשון) במהלך המהומות בשכונת שייח ג'ראח (שמעון הצדיק) בירושלים. הערב העניק הצלם ראיונות נרחבים לכלי התקשורת, בהם טען כי חבר הכנסת איתמר בן גביר, שהגיע לזירת האירוע, סירב לעזור לו וענה כי הוא בא למקום לעזור רק ליהודים שהותקפו.

אלא שבניגוד לדבריו של חארב, הדיאלוג בין הצלם לח"כ בן גביר תועד במלואו, ועוזרו של בן גביר צילם את השיחה מבלי שהצלם שם לכך. מהתיעוד עולה כי בניגוד לדברי הצלם, ח"כ בן גביר אמר לו שוב ושוב כי הוא מעריך את הדרוזים, והדגיש כי התוקפים הם אינם מ"אנשיו" כפי שטען הצלם וציין כי הוא היה כל היום בכותל ומדובר במעשה נורא ואיום.

כפי שניתן לראות בסרטון, בן גביר אומר לצלם כי: "זה בעיני נורא ואיום, אני אנסה לעזור לך. אני אבדוק את זה, אני בטוח שאתה לא אשם. אני לא מכיר אותך וזה נורא בעיני מה שעשו לך. אני אבדוק את זה עכשיו".

לאור זאת, שלח ח"כ בן גביר התראה בהולה לצלם, ודרש ממנו פיצוי של מיליון שקלים והתנצלות. לדברי בן גביר: "מדובר בעלילת דם. אמרתי לו שוב ושוב שאני מעריך אותו, שהתקיפה שלו היא מעשה נורא ואיום ואני יבדוק איך אפשר לעזור לו להשיב לו את הטלפון שנלקח ממנו. חבל שבשביל רייטינג הצלם בוחר להשתלח בי והוא צריך להתנצל ולשלם על ההכפשות שלו".

 

 

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art