מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מוט, אגרופים וגז פלפל: שני צעירים חשודים בתקיפת העיתונאי

שני צעירים תושבי מרכז הארץ חשודים כי תקפו באלימות קשה את כתב 'מכאן', איאד חארב, במהלך העימותים במזרח ירושלים | במשטרה חושדים כי השניים תקפו את חארב באלימות חמורה, שכללה מכות במוט, אגרופים וריסוס בגז פלפל

מוט, אגרופים וגז פלפל: שני צעירים חשודים בתקיפת העיתונאי
מהומות בירושלים, אמש צילום: באדיבות המצלם

המשטרה עצרה הלילה (בין ראשון לשני) שני צעירים, תושבי מרכז הארץ, בחשד למעורבותם בתקיפתו של כתב המשטרה של ערוץ 'מכאן' ('כאן' בערבית), איאד חארב. חארב הותקף אמש במהלך הפרת סדר בשכונת שייח ג'ארח במזרח ירושלים בשל היותו דובר ערבית.

במהלך הפרת סדר בשכונה שכללה יידוי אבנים, שני החשודים שהיו במקום תקפו את חארב באלימות חמורה, שכללה עפ"י החשד מכות במוט, אגרופים וריסוס בגז פלפל. חארב שהה במקום מתוקף תפקידו העיתונאי וסיקר את המתרחש. בנוסף, עפ"י החשד, החשודים גנבו את המכשיר הנייד שהיה ברשותו. כתוצאה מהתקיפה, חארב נפגע ונזקק לטיפול רפואי.

כוחות משטרה שפעלו באזור עצרו הלילה 2 חשודים בשנות ה-20 לחייהם תושבי מרכז הארץ ונפתחה חקירה בתחנת שלם במחוז ירושלים. במהלך היום, יובאו החשודים לדיון בפני בית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם לטובת המשך החקירה.

מהמשטרה נמסר: "אנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהיא ובפרט כלפי עיתונאים המבצעים את תפקידם. נמשיך לפעול בנחישות נגד אלימות ובריונות, עד למיצוי הדין עם עבריינים המעורבים במעשים אלו".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום