מבזקים +
תל אביב 30°c
באר שבע 28°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 29°c
אשדוד 30°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 30°c
באר שבע 28°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 29°c
אשדוד 30°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

זלנסקי: "המלחמה תסתיים כשאוקראינה תחזיר את כל מה ששלה"

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר כי המלחמה שפתחה רוסיה נגד אוקראינה, תסתיים כאשר אוקראינה תחזיר את כל שטחיה ואנשיה. "רוסיה לקחה שטחים שלנו ואת הזכות לבחור, לבסוף הגענו לזכות לחיות"

זלנסקי: "המלחמה תסתיים כשאוקראינה תחזיר את כל מה ששלה"
ולודימיר זלנסקי צילום: unsplash

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, שהתגלה בחודשים האחרונים כאדם אמיץ שלא נבהל מהרוסים. אמר במהלך שיחת וידאו עם סטודנטים מאוניברסיטאות מובילות בצרפת, כי המלחמה תגמר, רק אחרי שכל השטחים של אוקראינה יחזרו להיות תחת שליטה אוקראינית.

בנאומו הישיר של זלנסקי הוא אמר: "המלחמה תסתיים עבור העם האוקראיני רק כשנחזיר את מה ששלנו. זה נכון. אני אומר בכנות: אנחנו לא צריכים יותר מדי אנחנו רוצים שלום, אנחנו רוצים שלום, לארצנו". עוד אמר: "רוסיה לקחה שטחים שלנו, לקחה את כל הזכויות שלנו, הזכות לארצנו, הזכות לבחור, לבסוף הגענו לזכות לחיות.

זלנסקי הסביר לסטודנטים הצרפתים שאוקראינה נלחמת כעת על זכותה לחיים, ומאבדת את חייהם של אזרחים אוקראינים. הוא הסביר כי ניתן לנהל משא ומתן רק מתוך נקודת המבט שרוסיה תבין את השגיאות הקטסטרופליות של החלטותיה, ותהיה מוכנה לשאת בעונש על הפשעים שבוצעו באוקראינה.

הנשיא הדגיש כי עם הפגזות של ערים וכפרים באוקראינה, שבהם מתגלות עדויות לטבח ועינויים של רוסים, כמו גם הרס רב, כמו בבוצ'ה, אירפין ומריופול, הרצון לנהל משא ומתן הולך ופוחת. "בכל מקרה המשא ומתן" הדגיש זלנסקי, "צריך להתקיים במסגרת של דיאלוג, לא אולטימטומים".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום