מבזקים +
תל אביב 22°c
באר שבע 20°c
חיפה 23°c
ירושלים 19°c
בית שמש 22°c
בני ברק 31°c
אשדוד 22°c
י"ב תשרי התשפ"ה | 14.10.2024
תל אביב 22°c
באר שבע 20°c
חיפה 23°c
ירושלים 19°c
בית שמש 22°c
בני ברק 31°c
אשדוד 22°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

פינוי ביו"ש: "תוצאה ישירה מהסכמים בין בנט לאשורא"

כוחות של המנהל האזרחי הגיעו ופינו היום קרוואנים מהיישוב ברוכין שבשומרון, ברקע הבנייה הבלתי חוקית של הפלסטינים. תושבי היישוב ותלמידי הישיבה הגיעו למחות. בימין תוקפים: "הממשלה הורסת כל קרוואן של יהודים בשטח שמעולם לא היה שייך לאף אדם"

פינוי ביו"ש: "תוצאה ישירה מהסכמים בין בנט לאשורא"
אילוסטרציה צילום: שריה דיאמנט

כוחות משטרה ומנהל אזרחי הגיעו היום (שני) לישוב ברוכין שבמערב השומרון ופינו קרוואנים הסמוכים ליישוב, בזמן שממול ישנם עשרות על גבי עשרות של מבנים של פלסטינים לא חוקיים.

עשרות תושבי ברוכין הגיעו למקום הפינוי שהתבצע בקרבה ליום הזיכרון, יחד עם עשרות מבחורי הישיבה ביישוב. "הפינוי כעת בברוכין, הוא תוצאה ישירה של ההסכם של בנט לעבאס ומועצת השורא לפנות מאחזים ולא להחיל ריבונות בהר הבית ולמעשה לחלק את ירושלים", תקף חבר הכנסת איתמר בן גביר.

"מי שנתן מיליונים לאחים המוסלמים, כעת מחלק את ירושלים ומוכר ומפנה חלקים בארץ ישראל. נעשה הכול להפיל אותם ולגרום שזה יהיה המושב האחרון של הממשלה הרעה הזאת".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "הממשלה הורסת כל קרוואן של יהודים בשטח שמעולם לא היה שייך לאף אדם, כשבהר ממול ישנם למעלה מ-80 בתים ערבים לא חוקיים בהם היא לא נוגעת, חייבת להתחלף".

ראש מטה מחאת הקו האדום יואל שילה אמר: "דווקא סמוך ליום הזיכרון ויום העצמאות ממשלת ישראל ממשיכה לפגוע בלב התיישבות. מי שהיה מנכ"ל מועצת יש"ע וכיום יושב בראשות הממשלה ממשיך לפגוע בציבור שבחר לכנסת. אנחנו קוראים לשרים וחברי הכנסת מימינה ותקווה חדשה לעצור את הפגיעה במפעל התיישבות".

בחדרי חרדים

 צבע אדום