מבזקים +
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אישום: קיים קשר עם פעילי חמאס כספים למשפחות מחבלים

נגד רשדי אבו רמוז הוגש אישום, לאחר שקיים קשר עם פעילי חמאס, העביר בהנחייתם כספים וציוד למשפחות אסירים ומשפחות מחבלים וניסה לגייס אדם לפעילות עבור ארגון חמאס

אישום: קיים קשר עם פעילי חמאס כספים למשפחות מחבלים
אילוסטרציה צילום: ליאור מזרחי, פלאש 90

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד רשדי אבו רמוז (30), וזאת לאחר שקיים קשר עם פעילי חמאס, העביר בהנחייתם כספים וציוד למשפחות אסירים ומשפחות מחבלים וניסה לגייס אדם לפעילות עבור ארגון חמאס.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יפעת פנחסי-נבו, במהלך חודש נובמבר 2021 ועד למועד מעצרו של הנאשם, קיבל הנאשם מבאסם אבו סנינה, פעיל חמאס אשר הורשע בגין מעורבותו ברצח של חיים קרמן ז"ל בעיר העתיקה בירושלים בשנת 1998 ומאיאד סרור, פעיל חמאס, הנחיות רבות באמצעות הטלפון הסלולרי לאיסוף כספים בסך כולל של כ-300,000 שקלים.

וזאת, לצורך העברתם למשפחות אסירים ומשפחות מחבלים וכן הנחיות להעברת ציוד ארגוני של חמאס. הנאשם קיבל את הכספים, במספר הזדמנויות ובאמצעות גורמים אחרים, ומסר אותם על פי ההנחיות שהועברו אליו.

באחד המקרים הנאשם ניסה לגייס אדם לפעילות עבור ארגון החמאס וזאת על פי הנחיה שקיבל. במקרה אחר הנאשם נפגש עם גורמים אחרים וקיבל מהם ארבע שקיות שחורות ובהן דגלי חמאס וציוד ארגוני נוסף של חמאס. חלק מהציוד הועבר למשפחת אסיר ששוחרר לצורך "קבלת פנים" ביום שחרורו וחלק אחר הוחזק על ידי הנאשם במחסן בית המשפחה.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מגע עם סוכן חוץ, איסור פעולה ברכוש למטרות טרור, מתן שירות לארגון טרור ומתן שירות או העמדת אמצעים לארגון טרור.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום