מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 23°c
ירושלים 19°c
בית שמש 21°c
בני ברק 29°c
אשדוד 23°c
י"ב תשרי התשפ"ה | 14.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 23°c
ירושלים 19°c
בית שמש 21°c
בני ברק 29°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אבל באזור: יו"ר ש"ס המקומי נפטר לאחר מחלה

ביישוב אזור נפרדו היום מיו"ר ש"ס ביישוב הרב יצחק חקק ז"ל שנפטר לאחר מחלה קשה בגיל 72. מסר את נפשו לקרב יהודים רבים לאביהם שבשמים. הלוויתו התקיימה הערב מביתו באזור להר המנוחות  

אבל באזור: יו"ר ש"ס המקומי נפטר לאחר מחלה
נר צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: באזור הלך לעולמו יו"ר ש"ס ביישוב הרב יצחק חקק ז"ל, שנפטר לאחר מחלה קשה והוא בן 72 בפטירתו. 

הרב חקק נולד באיראן בח' חשוון תש"י לאביו רפאל חקק ז"ל. 

כאן בארץ הקודש הפריח את המשמה במועצה המקומית אזור ליד העיר חולון שם עשה רבות למען האיידשקייט והפיץ תורה וקירב יהודים רבים לאביהם שבשמים.

היה פעיל במפלגת ש"ס, ושימש כיו"ר המפלגה במקום בכל בחירות היה עושה נפשות למען המפלגה, קודם לכן היה חבר במפלגת "אור חי" שיחד עם יו"ר המפלגה הרב יונה מושקוביץ הפיץ תורה ביישוב לצד קביעות עיתים לתורה.

ביישוב עצמו כיום 150 אברכים עמלי תורה ושבעה בתי כנסת שוקקים בשיעורים ותפילות שהם נבנו בזכות מסירות נפשו להקים עולה של תורה. 

הרב חקק היה למוד קרבות בכל מה שקשור לנושא היהדות והתורה הקדושה, ופעמים רבות נלחם כנגד מכירת בשר דבר אחר ופתיחת חנויות בשבת. 

מרן נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ע יוסף זצ"ל תמיד חיזקו ועודדו במאבקיו על שמירת הדת והיהדות במקום, כך גם הגר"ח רבי מחולון היה מחזקו תדיר. 

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, אותם חינך לאהבת תורה ויראת שמים. אחד מבניו הרב הגאון רבי מיכאל חקק מרביץ תורה במודיעין עילית. 

הלוויתו התקיימה הערב מביתו ברחוב העליה השניה באזור להר המנוחות בירושלים שם נטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

בחדרי חרדים

 צבע אדום