מבזקים +
תל אביב 31°c
באר שבע 31°c
חיפה 30°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 30°c
אשדוד 31°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 31°c
באר שבע 31°c
חיפה 30°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 30°c
אשדוד 31°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

האוליגרך התלונן שנותר ללא כסף ונצפה במסעדת יוקרה

מיליארדר רוסי שחטף סנקציות בשל קשריו עם פוטין, מה שאילץ אותו לחיות עם רק 10,000 שקל בחודש, נראה סועד במסעדה יוקרתית, ועושה רושם שרמת חייו לא נפגעה

האוליגרך התלונן שנותר ללא כסף ונצפה במסעדת יוקרה
ולדימיר פוטין צילום: פייסבוק רשמי

מיכאיל פרידמן, אוליגרך רוסי שמתמודד עם סנקציות לאחר שהנכסים שלו הוקפאו בבריטניה, צולם כשהוא אוכל במסעדה איטלקית מובילה ואחת היקרות בבריטניה. פרידמן, נכנס לארוחה במסעדה בלונדון האהובה על סלבריטאים ואיילי הון רבים. הוא נצפה יושב עם אישה בשולחן. כך דווח ה'דיילי מייל' שידוע כעיתון 'צהוב' שחושף סקנדלים ושערוריות.

פרידמן, התלונן לאחרונה כי כרטיסי האשראי שלו כבר לא עובדים בלונדון בגלל שבריטניה הטילה עליו סנקציות ב-15 במרץ. לדברי המיליארדר, הוא אפילו לא יכול לשלם על ניקיון הבית: "אצטרך לנקות את הבית בעצמי". לדבריו, אין לו יאכטות ומטוסים שניתן להחרים. ואין לו נדל"ן, מלבד בית בלונדון, בית במוסקבה ודירת הוריו בלטביה.

מיכאיל פרידמן

אבל הפעם בחר פרידמן לאכול במסעדת בלונדון, שם ארוחה זוגית עם יין יכולה להגיע למאות פאונד (אלפי שקלים). האיש שסעד במסעדה ותיעד אמר ל'דיילי מייל': "הוא בחור שמן ונמוך שבמקרה הוא מיליארדר. הופתעתי כי הוא נראה רגוע לחלוטין. ראינו אותו מגיע לשולחן שלו. הוא בהחלט לא נראה עצבני או כמו אדם במשבר. הוא לא הסתכל סביבו ולא נראה מודאג מכך שהוא עלול להיות מורעל על ידי פוטין בכל רגע, או משהו כזה. העובדה שהוא נראה כל כך רגוע גרמה לאישה שלי ממוצא אוקראיני להתעצבן עוד יותר".

"זה גרם לי להרגיש רע וחשבתי לגשת אליו ולומר, "מה לעזאזל אתה עושה כאן כשאתה מתחנן לכסף וטוען לעוני?". אבל לדבריו "בסוף לא עשיתי זאת".

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום