מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 23°c
ירושלים 19°c
בית שמש 21°c
בני ברק 27°c
אשדוד 23°c
י"ב תשרי התשפ"ה | 14.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 23°c
ירושלים 19°c
בית שמש 21°c
בני ברק 27°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

סיקור הירי בניו יורק: "יש כתב שצועק עכשיו על השוטרים?"

חיים לוינסון השווה את סיקור אירוע הירי בברוקלין לסיקור הפיגוע בתל אביב. עקיבא נוביק לעג להשוואה אבל עם זאת, גם בארה"ב נשמעה ביקורת על הסיקור

סיקור הירי בניו יורק: "יש כתב שצועק עכשיו על השוטרים?"
אילוסטרציה צילום: unsplash

אירוע הירי ברכבת התחתית בברוקלין, ניו יורק, והמצוד אחר היורה הנמלט - הזכירו לרבים בישראל את פיגוע הירי ברחוב דיזינגוף בתל אביב בסוף השבוע האחרון, ואת הסיקור בערוצי התקשורת השונים שזכה לביקורת חריפה, בטענה כי העיתונאים הפריעו לעבודת כוחות הביטחון בזירה.

חיים לוינסון, עיתונאי‏ 'הארץ' ניסה היום (שלישי) להגן על עמיתיו שספגו ביקורת, וצייץ בטוויטר: "מעניין אם גם בארה"ב יושבים צופים ומתלוננים שמשדרים בחי את הדרמה בתחתית בניו יורק".

לוינסון קיבל הרבה תגובות של גולשים ש‏גיחכו על ההשוואה. הבולט מביניהם היה העיתונאי עקיבא נוביק שהגיב לוינסון באותו מטבע. "‎מעניין אם בארה"ב יש כתב שצועק עכשיו על השוטרים שהוא באמצע שידור אז שיעצרו הכל ויתנו לו מידע", כתב נוביק ורמז על אחד העיתונאים שצעק על שוטר במהלך סיקור המצוד בתל אביב.

עם זאת, אחד הגולשים הציג ציוץ של יועצת תקשורת אמריקאית, זארה רחים, שתקפה את נציגי התקשורת, כשעה לאחר אירוע הירי ברכבת התחתון. "למה התקשורת משתפת תמונות לא מטושטשות של גופות ירויות לא מזוהות מכוסות בדם מתחנת הרכבת התחתית. אנחנו לא צריכים תיעודים כדי להראות לנו איך נראה ירי המוני - אנחנו מודעים היטב שאתם משוגעים. תנו לאנשים ליצור קשר עם המשפחות שלהם. בקושי עברה שעה", כתבה רחים.

בחדרי חרדים

 צבע אדום