מבזקים +
תל אביב 31°c
באר שבע 31°c
חיפה 30°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 30°c
אשדוד 31°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 31°c
באר שבע 31°c
חיפה 30°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 30°c
אשדוד 31°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

צפו: טנקים רוסיים מושמדים על ידי מארב אוקראיני

משוריינים רוסיים נצפו עוברים בשיירה, ולפתע הם מתפוצצים | השיירה נראית עוברת באזור דונבאס שם מנסים הרוסים להשתלט על האזור. "גורל כזה מצפה לכל מתנקש מהקרמלין שבא "לשחרר" את אוקראינה"

צפו: טנקים רוסיים מושמדים על ידי מארב אוקראיני
מלחמת אוקראינה רוסיה צילום: צילום מסך מהוידאו

שיירה של טנקים רוסיים הושמדה בזה אחר זה בדונבאס, כך נראה מתיעוד חדש. הסרטון מציג מארב מהחטיבה ה-54 של אוקראינה שמשמידה את הטנקים הפולשים בדונייצק. התיעוד מגיע על רקע הדיווחים כי הכוחות הרוסיים ממקדים את המתקפה שלהם באזור מזרח אוקראינה לאחר שספגו אבדות כבדות בערים מרכזיות, הרוסים עדיין נתקלים בהתנגדות עזה כפי שנראה בתיעוד.

 

בתיעוד נראים הטנקים מתפוצצים לכדורי אש בזמן שהם נוסעים על כביש כפרי. הסרטון פורסם על ידי Come Back Alive, עמותה אוקראינית ללא מטרות רווח המגייסת כספים עבור חיילים שנלחמים בפלישה הרוסית האכזרית.

הם כתבו: "גורל כזה מצפה לכל מתנקש מהקרמלין שבא "לשחרר" את אוקראינה". החטיבה הוסיפה: "אי שם בשטח חבל דונייצק הושמדו שני טנקים של כובשים ועוד כמה בוערים". כך דווח ה'דיילי מייל'.

המכות שחוטפים חייליו של פוטין לא מרתיע אותם מלנסות שוב לכבוש את קייב. מנהיג צ'צ'ניה, רמזן קדירוב, אמר אתמול שהכוחות הרוסיים יפתחו במתקפה מחודשת על קייב , למרות שפוטין הרחיק את חייליו מבירת אוקראינה.

קדירוב אמר כי החיילים הרוסים יפתחו במתקפות נוספות נגד קייב, עיר הנמל הנצורה של מריופול וכל שאר הערים האוקראיניות לאחר שאנשיו של פוטין ישתלטו על אזורי לוהנסק ודונייצק במזרח אוקראינה. "תהיה מתקפה, לא רק על מריופול, אלא גם על מקומות אחרים, ערים וכפרים", אמר קדירוב בסרטון שפורסם בערוץ הטלגרם שלו. רוסיה המשיכה ביום שני בהפגזות שלה על אזורי דונייצק ולוהנסק במזרח אוקראינה, אך הכוחות האוקראינים הנלחמים הדפו מספר תקיפות והשמידו טנקים רוסיים, כלי רכב וציוד ארטילרי.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום