מבזקים +
תל אביב 30°c
באר שבע 31°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 32°c
אשדוד 30°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 30°c
באר שבע 31°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 32°c
אשדוד 30°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אב לילדות שנכחו בפיגוע הרצחני בבני ברק: "המחבל צעק להן לברוח"

אב לילדות שנראות באחד התיעודים נמלטות מהרחוב במהלך מסע הקטל הרצחני בבני ברק, מספר לכתב 'בחדרי חרדים' כי לפי עדות בנותיו המחבל צעק לעברם "רוצו, תברחו" וחלף על פניהן. "הבנות שלי עוברות ליד המחבל והוא פשוט אומר להן לברוח, אני לא מצליח לעכל את זה"

אב לילדות שנכחו בפיגוע הרצחני בבני ברק: "המחבל צעק להן לברוח"
תיעוד המחבל בזירה צילום: צילום מסך

ל'בחדרי חרדים' מגיעה עדות דרמטית מפי אב שבנותיו נכחו בזירת הפיגוע הרצחני בבני ברק ביום שלישי השבוע. לדבריו המחבל עבר ליד קבוצת ילדים שנחכה במקום ואמר להם "רוצו, תברחו" וחלף על פניהם.

באחד התיעודים הדרמטיים מהפיגוע הקטלני, נראה המחבל רץ ברחוב השניים כשהוא אוחז בנשק, בצד הדרך נראית קבוצת ילדים על המדרכה. לפי עדות האב, באותם רגעים המחבל אמר לקבוצת הילדים "מהר 'רוצו' 'תברחו' מכאן". 

דני קצב, אביהן של הבנות שבבעלותו 'הקיוסק של דני' ברחוב חתם סופר בבני ברק, מספר על רגעי הדרמה שעברו על שתי בנותיו בגילאי 10 ו-11.5. "המחבל אמר לבנות שלי לברוח, הן הסתכלו עליו ולא הבינו מה הוא עושה, הם חשבו שהמחבל קשור למשטרה, הן אמרו לי שהם חשבו "שהוא שוטר". הן לא ברחו הביתה, אלא רצו לבית של חברה שלהן".

דני מספר ל'בחדרי חרדים' כי הבנות שהו במשך כשלוש שעות בבית של החברה, הן היו מפוחדות ולדבריו הן עדיין מפוחדות. "אני הייתי בקיוסק באותם רגעים של הפיגוע, שמעתי שיש ירי ברחוב שבו אני גר, עליתי על האופניים שלי לכיוון הבית שלי, השארתי אברך לשמור על הקיוסק, כשהגעתי לשם האירוע כבר נגמר ולא מצאתי את הילדות שלי, ידעתי שהן אמורות להיות ברחוב הזה, התקשרתי לאשתי באותו רגע, והיא אמרה לי שהן נמצאות אצל חברה שלהן, וסיפרה לי שהן נתקלו במחבל, והוא אמר להן לברוח".

דני קצב בקיוסק אותו השאיר בהשגחת אברך ורץ לחפש את בנותיו

דני מספר כי הבנות לא הלכו לבית ספר למחרת, וגם לא היום. הוא עדיין לא יודע כיצד הסיפור הזה יסתיים עם הבנות מבחינת הטראומה בו הילדות נמצאות. "הבנות שלי עוברות ליד המחבל והוא פשוט אומר להן לברוח, אני לא מצליח לעכל את זה, יש לי שתי בנות, הוא יכל לרצוח אותן, משום מה הוא החליט לא לירות בילדים, אני לא מצליח לעכל את זה, כל הזמן זה עובר לי בראש, שהוא יכול היה להרוג את הבנות שלי". דני מספר כי עד עכשיו הבנות לא יצאו מהבית, הן לא רוצות לצאת מהבית, "הבנות שלי מטופלות על ידי גורמים מקצועיים, אנחנו מטפלים בזה".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום