מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 30°c
חיפה 28°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 33°c
אשדוד 29°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 30°c
חיפה 28°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 33°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הרב חושף: זלנסקי ביקש שנתניהו יתערב, בנט לא אישר

הרב יעקב ג'אן, רבה של אומן נפגש הבוקר עם הרב מאזוז, הרב ג'אן חשף בפני הרב מאזוז את הסיבה האמיתית מדוע נתניהו לא מתווך בין אוקראינה לרוסיה, "בנט לא מסכים, איזה חורבן גדול זה", כך הרב למארחו • צפו

הרב חושף: זלנסקי ביקש שנתניהו יתערב, בנט לא אישר
הרב יעקב ג'אן אצל הגר"מ מאזוז צילום: באדיבות המצלם

הרב יעקב ג'אן, רב העיר אומן באוקראינה הגיע הבוקר (שלישי) לפגישה אישית אצל ראש ישיבת כסא רחמים, הגאון רבי מאיר מאזוז. הרב ג'אן חשף בפני הרב מאזוז את הסיבה האמיתית מדוע נתניהו לא מתווך בין נשיאי אוקראינה ורוסיה לסיום הלחימה.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה הרב ג'אן מספר לרב מאזוז ‏כי "הנשיא זלנסקי בעצמו שלח שליח אצלנו, והוא ביקש שנפנה לביבי שיעשה שלום בינו לבין פוטין, כי רק נתניהו יכול לעשות". הרב ג'אן מספר עוד: "שלחתי מכתב לביבי נתניהו כי לא יכולתי שלא, זה היה הוראה מהנשיא", הרב ג'אן אמר כי "זלנסקי ירד על בנט בתקשורת, והוא אמר לו אני זקוק לעזרה".

 

"זלנסקי שלח אותנו לנתניהו לביבי, שהוא יעשה שלום בינו לבין פוטין, אני שלחתי מכתב לנתניהו, אני פניתי לאלקין, זלנסקי ביקש ממני לדבר עם ביבי, שהוא בעצמו יגשר בינו לבין פוטין, שלחתי מכתב לביבי, אבל ביבי אמר לי שהוא לא יכול לבוא מטעם המדינה כי בנט מתעקש לא להיעזר בו", הרב ג'אן אמר לרב מאזוז: "בנט הזדרז לטוס לפוטין, חורבן כזה שאי אפשר לתאר, חילול שבת בחינם, ואלקין יודע את זה, אבל הוא לא מוכן לרדת מהעץ".

הרב מאזוז שאל, "ואם הוא (נתניהו) יבוא אליו באופן פרטי?", הרב ג'אן ענה: "זה מה שכתבתי לביבי במכתב, אולי תלך רק באופן פרטי, תציל את כל העולם וגם יהיה קידוש השם, ‏זלנסקי עצמו מודה שלביבי יש כוח לשים שלום בינו לבין פוטין, יש לו השפעה מאוד חזקה". כך בתיעוד שמתפרסם ב'בחדרי חרדים'.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום