מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 21°c
בני ברק 27°c
אשדוד 25°c
י"ב תשרי התשפ"ה | 14.10.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 21°c
בני ברק 27°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

טיפול פסיכולוגי ב-20 שקל? מהפכה בתחום בריאות הנפש

בלאומית שירותי בריאות תוכלו ליהנות ממגוון שירותי רפואה, בזמינות גבוהה במיוחד בפער אדיר מהמתחרים. על פי הנתונים הדרמטיים גם המחירים נמוכים בהרבה ושווים לכל נפש, בפרט בתחום בריאות הנפש • כל הפרטים על המהפכה הרפואית בלאומית

טיפול פסיכולוגי ב-20 שקל? מהפכה בתחום בריאות הנפש
טיפול פסיכולוגי צילום: FREEPIK

מכירים את זה שאתם מנסים לקבוע תור לרופא הילדים אך אין מענה במוקד זימון התורים בקופת החולים? ברור, כולנו מכירים, אך כעת ממש אתם יכולים לעשות לזה סוף. מנתונים דרמטיים המתפרסמים ממש בימים אלה עולה כי בלאומית שירותי בריאות זמני ההמתנה הם הקצרים ביותר בפער אדיר משאר המתחרות.

על פי הנתונים, זמן ההמתנה הקצר ביותר לשירותי התפתחות הילד הוא בלאומית שירותי בריאות. כמו כן, ישנה זמינות תורים גבוהה ברפואת ילדים ורפואת משפחה וזאת בנוסף לשירות חדשני שהשיקו בלאומית: רופא ילדים מסביב לשעון באמצעות הטלפון, וידיאו, או באמצעות מכשיר הטייטו.

אבל בלאומית זה לא רק הזמינות זה גם ההשתלמות. או בקיצור: בלאומית מחכים פחות ומקבלים יותר. על פי נתוני התשלום המעודכנים של לאומית שירותי בריאות: בלאומית זהב תשלמו רק עשרה שקלים תשלום חודשי לילד והחל מילד רביעי זה לגמרי בחינם.

פערי המחירים ללקוחות לאומית זהב לא מסתכמים רק בזה: בעשרים וארבעה שקלים בלבד תוכלו ליהנות ממבחני קשב וריכוז ממוחשבים, ובעשרים שקלים בלאומית זהב תוכלו ליהנות מטיפולים פסיכולוגיים, ריפוי בעיסוק, ריפוי בדיבור ופיזיותרפיה.

הנתונים הדרמטיים האלה לא משאירים מקום לספק: אם אתם רוצים ליהנות גם מזמינות גבוהה, זמן המתנה קצר, רופא ילדים מסביב לשעון ומחירים משתלמים במיוחד זה ההזדמנות שלכם להצטרף לרבבות לקוחותיה המרוצים של לאומית שירותי בריאות.

למידע נוסף ויצירת קשר השאירו פרטים>>>

בחדרי חרדים

 צבע אדום