"בשווי 1,000 שקל": ראש העיר מכריז על מבצע

לאור התגברות מקרי הירי, ר"ע לוד יאיר רביבו שלח מכתב לשר לביטחון פנים, ובו איים כי אם הממשלה לא תטפל במקרי האלימות בעירו - הוא יחסום את הגישה אליה: "לשים סוף לסיוט המתמשך" | בנוסף פתח במבצע, אדם שישלח לו שם ומיקום של משפחה שמבצעת ירי זיקוקים, יקבל 1,000 ש"ח | "ביחד בעזרת ה' ננצח"

יאיר כלפה | חרבות ברזל 18.4.2021 | 23:26

יאיר רביבו צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

נלחם בפרעות: ראש העיר לוד, יאיר רביבו, שלח היום (ראשון) מכתב לשר לביטחון פנים אמיר אוחנה, ובו הוא קורא לממשלה לטפל במקרי האלימות בעירו, ואף מאיים שיחסום את הגישה לעיר, באם לא המקרים לא יטופלו.

"‏תושבי לוד היקרים, אנו יוצאים לדרך. למלחמה על הבית! מאסנו בהיעדר המשילות", פתח רביבו בהודעה לתושבים והמשיך, "המשטרה פועלת היטב אבל זו טיפה בים. אנו מחריפים את המאבק עד שיושב השקט לרחובות העיר".

"המצב בלוד הפך בלתי נסבל. אני שומע את הקולות והקריאות הצודקות שלכם לשים סוף לסיוט המתמשך של אירועי הירי, נפצים, זיקוקין ‏ומואזין שהתגבר באופן לא נורמאלי משעה 04:00 בבוקר", הוסיף.

בנוסף, ראש העיר הודיע מה מהלכיו הקרובים: "ביום שלישי הקרוב נקיים ישיבת מועצת עיר דחופה לדיון במצב הביטחון האישי החמור בעיר. לדיון זה יוזמנו כל 120 חברי הכנסת וצמרת המשטרה".

"ראו את המכתב ששלחתי הבוקר לשר לביטחון הפנים ולמפכ"ל המשטרה, ובו דרישותיי להתערבות חריגה ולביצוע פעילות רחבת היקף, שאם לא כן, נשבית את העיר ונסגור את כל הכניסות והיציאות, כולל חסימת כביש 40 ומסילות הברזל וחסימות הכניסה לשדה התעופה!!!", איים.

מאוחר יותר, הודיע רביבו ברשתות החברתיות על מבצע תמורת תשלום: "פרס בשווי 1,000 שקל למי שיביא מיקום ושם של משפחה שמבצעת ירי זיקוקים. ביחד בעזרת ה' ננצח", כתב.

המכתב של רביבו צילום: באדיבות המצלם
 
המכתב של רביבו צילום: באדיבות המצלם

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום