המתיחות בדרום נמשכת; שיגורים ותקיפות של צה"ל בשבת

התחממות בגזרה הדרומית: במהלך ליל שבת שיגר אחד מארגוני הטרור הפועלים ברצועה, רקטה אל עבר יישובי העוטף | תושבי היישובים במועצה האזורית אשכול דיווחו על שמיעת פיצוצים | בתגובה תקף צה"ל שורת מטרות טרור ברצועה, בהם מתקן אימונים של חמאס ואמצעי לחימה

אבי גדלוביץ' | חרבות ברזל 17.4.2021 | 20:09

ארכיון צילום: דוברות המשטרה

ההתחממות בדרום נמשכת: מטוסי חיל האוויר תקפו במהלך ליל שבת שורה של יעדי טרור השייכים לארגון חמאס ברצועת עזה, זאת לאחר שאחד הארגונים ברצועה שיגר אמש רקטה לעבר יישובי העוטף, זה הערב השני ברציפות.

בליל שבת, מעט אחרי השעה 21:40, הופעלה התרעת צבע אדום ביישובים חולית ושדי אברהם שבמועצה האזורית אשכול. התושבים דיווחו על שמיעת פיצוצים, ובהמשך אישר צה"ל כי שוגרה רקטה אחת מרצועת עזה, וזו נפלה בשטח פתוח מחוץ לאחד היישובים במועצה.

בתגובה, כאמור, תקף צה"ל שורה של מטרות טרור ברצועה.

בין המטרות שתקפו מטוסי חיל האוויר: מתקן אימונים, עמדת משגרי נ"מ בפיתוח, מפעל לייצור בטון ותשתית של מנהרת טרור התקפית של ארגון הטרור חמאס.

מדובר צה"ל נמסר כי "מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו לפני זמן קצר שורה של יעדי טרור ברצועת עזה, בהם מתקן אימונים של חמאס, עמדת משגרי נ"מ בפיתוח, מפעל המשמש לייצור בטון לחפירת מנהרות טרור ואחסון אמצעי לחימה ותשתית של מנהרת טרור התקפית של ארגון הטרור חמאס".

"התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטה משטח רצועת עזה לשטח ישראל מוקדם יותר הערב", הוסיף דובר צה"ל.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום