בד"ה: הרב הישיש נפטר בערב שבת לאחר חצות

אבל בעיר בת ים: הלך לעולמו זקן רבני העיר בת ים, הגאון רבי משה חי מזרחי זצ"ל והוא בן 92. הלוויתו תתקיים לפני שבת בבית החיים פוניבז' בב"ב שם ייטמן

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 16.4.2021 | 15:27

הגאון רבי משה חי מזרחי זצ"ל צילום: יעקב כהן

ברוך דיין האמת: בערב שבת מגיעה הידיעה המעציבה על פטירתו בשיבה טובה של הגאון רבי משה חי מזרחי זצ"ל זקן רבני העיר בת ים ורב שכונת עמידר בעיר, והוא בן 92 בפטירתו.

הרב זצ"ל השפיע על העיר בת ים עשרות בשנים, היה מהרבנים הבולטים בעיר והיום כאמור נפטר כאמור בשיבה טובה ובשם טוב כשהוא מותיר את חותמו על תושבי העיר. 

בחיי חיותו שיכל את בנו איש הכשרות המפורסם הרב יוסף חיים (יוסי) מזרחי ז"ל רב חברת נורקייט שנפטר בחודש ניסן תשע"ט בגיל 56 לאחר ייסורים רבים שקבלם באהבה ובדומיה.

הרבנות הראשית והמועצה הדתית בבת-ים הוציאו הודעת אבל וכתבו "מודיעה בצער רב על פטירתו של זקן רבני בת ים, הרה"ג משה חי מזרחי זכר צדיק לברכה. הרב היה גדול בתורה ובמעשים, שימש ברבנות העיר למעלה מחמישים שנה, משרידי דור דעה, נפטר בערב שבת אחר חצות, (סימן יפה לו), וייטמן עוד לפני כניסת השבת בחלקת הרבנים בבית הקברות פוניבז' בבני ברק. אוי. אבד כלי חמדתו". 

יו"ר תנועת ש"ס שר הפנים אריה דרעי שיגר הודעת אבל וכתב "בלב כואב ושבור נתבשרתי על פטירתו של ידידי זקן רבני העיר בת-ים, הגה"צ רבי משה חי מזרחי זצ"ל. רבי משה הקים עולה של תורה עשרות בשנים במסירות נפש בעיר בת-ים עוד כשהייתה מדבר שממה רוחנית, יחד עם רעייתו הרבנית שתחי' בת-ים נהפכה למקום של תורה וחסד, בזכותו צמחו דורות שלמים של ת"ח".

"בשם תנועת ש"ס אנו שולחים תנחומים למשפחה המכובדת, ורפו"ש לרעייתו הצדקת, מן השמיים תנוחמו ולא תוסיפו לדאבה עוד. יהי זכרו ברוך ויהי רצון שהצדיק יהיה מליץ יושר על כל עם ישראל. ת.נ.צ.ב.ה". 

מסע הלוויה היום (שישי, ערב שבת קודש, פרשת תזריע מצורע) בשעה 16:00 בבית החיים פוניבז' בבני ברק שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום