הצתת האוטובוס במזרח י-ם: שלושה חשודים נעצרו

נהג אוטובוס ובני משפחתו שניסו לקצר את דרכם דרך שכונה ערבית במזרח ירושלים נתקלו בהמון זועם שרגמו אותם באבנים ואף הציתו את האוטובוס. עם תום פעולות החילוץ, פעלה המשטרה במקום והביאה ללכידתם של שלושה חשודים במעשה

אבי גדלוביץ' | חרבות ברזל 11.4.2021 | 08:21

כלא. אילוסטרציה צילום: unsplash

אחרי תקיפת נוסעי האוטובוס והצתתו, המשטרה עצרה הלילה (מוצ"ש) שלושה חשודים בחשד שהיו מעורבים באירועים האלימים בשכונת עיסאוויה במזרח ירושלים. השלושה, בגיר אחד ושני קטינים, הועברו לחקירה ובהמשך יוחלט האם להביאם בפני שופט להארכת מעצרם.

כזכור, כוחות משטרה נאלצו לחלץ אמש (מוצ"ש) נהג אוטובוס, שנכנס יחד עם בני משפחתו לשכונת עיסאוויה, בניסיון לקצר את דרכו. בני המשפחה הותקפו באבנים על ידי תושבים מקומיים, שאף הציתו את האוטובוס באמצעות בקבוק תבערה שהושלך. הם הצליחו להימלט וחברו לכוחות המשטרה שהוזעקו למקום.

 

מהמשטרה נמסר הבוקר (ראשון) כי כוחות המשטרה שפעלו הלילה בשכונת עיסאוויה שבמזרח ירושלים בעקבות השלכת אבנים לעבר אוטובוס שנכנס למקום (ללא נפגעים), עצרו 3 חשודים, מהם 2 קטינים, במעורבות באירוע והם הועברו לחקירה.

‏שרת התחבורה מירי רגב גינתה אמש את האירוע ומסרה: "מחזקת את ידי נהג אגד שהותקף הערב במזרח ירושלים. זהו אירוע חמור שיכול היה להסתיים בצורה קשה בהרבה. אני סומכת על כוחות הביטחון והמשטרה שיביאו למעצר האחראים לאירוע וטיפול בהם במלוא חומרת הדין".

ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה לתקרית בשכונת עיסוואייה בירושלים: "לאט לאט אבל בטוח אנחנו מאבדים את השליטה בירושלים. לא יתכן שבירושלים בירת ישראל אובדן המשילות יגיע למצב כה חמור של תקיפת נהג אוטובוס בבקבוקי תבערה ובאבנים. אני קורא למשטרת ישראל לשים את ידה על הפורעים ולהשיב את המשילות בשכונות ירושלים".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום