פשע שנאה בבית חב"ד ברחביה: אלמוני התיז חומר רעיל • צפו

באישון ליל רוסס חומר רעיל במקום, והבוקר השליח הרב ישראל גולדברג הגיע למקום וחש צריבה קשה בעיניו והובהל לבית הרפואה שערי צדק. בדיקה במצלמות האבטחה גילתה שמוקדם יותר אלמוני ריסס חומר לא ידוע בכניסה | צפו

אהרן מילר | חדשות בארץ 7.4.2021 | 19:32

החומר שהותז בבית חב"ד ברחביה צילום: באדיבות המצלם

‏אירוע חמור בבית חב"ד ברחביה. באישון ליל רוסס חומר רעיל במקום, והבוקר (רביעי) השליח הרב ישראל גולדברג הגיע למקום וחש צריבה קשה בעיניו והובהל לבית הרפואה שערי צדק. בדיקה במצלמות האבטחה גילתה שמוקדם יותר אלמוני ריסס חומר לא ידוע בכניסה.

 

בשיחה עם קובי בורנשטיין בערוץ 20 אמר השליח: "הגעתי בבוקר וראיתי שמישהו זרק משהו לא הבנתי בדיוק מה זה. פתחתי את הבית חב"ד, והתחלנו להתפלל באמצע התפילה נגעתי בעין. והעיניים החלו לשרוף כמו אש".

"הזמינו לי אמבולנס, הגעתי לשערי צדק, ושם שטפו לי את העיניים כמו שצריך. התברר שזה חומר רעיל. בווידאו ניתן לראות את האדם מנסה להיכנס למקום ואף מרסס את החומר", הוסיף הרב גולדברג, וציין: "וכרגע אני מרגיש טוב. ואני כרגע אצל רופא עיניים לבדיקות". 

עוד סיפר כי למקום הגיעו כוחות משטרה אשר בדקו את החומר, וצוות של זיהוי פלילי ולקחו דגימה מהחומרים המסוכנים, לצד ניסיון לעלות על עקבות האיש, כמו גם חיטוי של המקום.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום